Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä lapsenne tekevät?

Vierailija
15.11.2012 |

Koska palstalla pyörii hyvin eri ikäisten lasten vanhempia (sekä lapsettomia) ajattelin pistää pienen gallupin pystyyn. Onko lapsesi kenties päiväkodissa/kotihoidossa vai onko hän jo esimerkiksi yliopistossa opiskelemassa (jos on, mitä hän opiskelee)? Minkä ikäisiä lapsenne ovat?

Aloitan itse:

1v 5kk: päiväkoti

6v: esikoulu

18v: lukio (miehen edellisestä suhteesta, jos joku ihmettelee ikäeroa)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on 22-vuotias ja on toisella paikkakunnalla yliopisto-opintojen takia. Nyt tekee jotain opintoihin liittyvää - tai sitten ei :)

Toinen poika on 19-vuotias ja on tällä hetkellä Suomen valtion järjestämällä metsäleirillä eli on siis armeijassa.

Voi että, miten se aika rientää. Vastahan meilläkin oli kaksi pientä naperoa ja päivät täynnä puuhaa...

Vierailija
22/27 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jatkan tammikuussa opintoja illassa ja ainakin vuoden siis hoidan lapsia vielä kotona päivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska palstalla pyörii hyvin eri ikäisten lasten vanhempia (sekä lapsettomia) ajattelin pistää pienen gallupin pystyyn. Onko lapsesi kenties päiväkodissa/kotihoidossa vai onko hän jo esimerkiksi yliopistossa opiskelemassa (jos on, mitä hän opiskelee)? Minkä ikäisiä lapsenne ovat?

Aloitan itse:

3 v: kotihoito

6 v: esikoulu

Vierailija
24/27 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan itse:

3 v: kotihoito

6 v: esikoulu

Vierailija
25/27 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 9 v kolmosella, tosin tänään maannut koko päivän sängyssään kuumeessa :(

Vierailija
26/27 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v koulussa

19v poikapuoli amiksessa. On aivan huokausten huokaus: lopetti lukion, hankki salassa c-paperit intistä ja yritään nyt käydä amista.

Vierailija
27/27 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v koulussa 19v poikapuoli amiksessa. On aivan huokausten huokaus: lopetti lukion, hankki salassa c-paperit intistä ja yritään nyt käydä amista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi