G: Mitä lapsenne tekevät?
Koska palstalla pyörii hyvin eri ikäisten lasten vanhempia (sekä lapsettomia) ajattelin pistää pienen gallupin pystyyn. Onko lapsesi kenties päiväkodissa/kotihoidossa vai onko hän jo esimerkiksi yliopistossa opiskelemassa (jos on, mitä hän opiskelee)? Minkä ikäisiä lapsenne ovat?
Aloitan itse:
1v 5kk: päiväkoti
6v: esikoulu
18v: lukio (miehen edellisestä suhteesta, jos joku ihmettelee ikäeroa)
Kommentit (27)
Itse jatkan tammikuussa opintoja illassa ja ainakin vuoden siis hoidan lapsia vielä kotona päivät.
Koska palstalla pyörii hyvin eri ikäisten lasten vanhempia (sekä lapsettomia) ajattelin pistää pienen gallupin pystyyn. Onko lapsesi kenties päiväkodissa/kotihoidossa vai onko hän jo esimerkiksi yliopistossa opiskelemassa (jos on, mitä hän opiskelee)? Minkä ikäisiä lapsenne ovat?
Aloitan itse:
18v: lukio (miehen edellisestä suhteesta, jos joku ihmettelee ikäeroa)
3 v: kotihoito
6 v: esikoulu
Aloitan itse:
18v: lukio (miehen edellisestä suhteesta, jos joku ihmettelee ikäeroa)3 v: kotihoito
6 v: esikoulu
- 9 v kolmosella, tosin tänään maannut koko päivän sängyssään kuumeessa :(
10v koulussa
19v poikapuoli amiksessa. On aivan huokausten huokaus: lopetti lukion, hankki salassa c-paperit intistä ja yritään nyt käydä amista.
10v koulussa 19v poikapuoli amiksessa. On aivan huokausten huokaus: lopetti lukion, hankki salassa c-paperit intistä ja yritään nyt käydä amista.
Toinen on 22-vuotias ja on toisella paikkakunnalla yliopisto-opintojen takia. Nyt tekee jotain opintoihin liittyvää - tai sitten ei :)
Toinen poika on 19-vuotias ja on tällä hetkellä Suomen valtion järjestämällä metsäleirillä eli on siis armeijassa.
Voi että, miten se aika rientää. Vastahan meilläkin oli kaksi pientä naperoa ja päivät täynnä puuhaa...