Mitä pikaruokaa pidät hienostuneena valintana ja mitä w-t:na?
Suhteellista kun pikaruoasta kysytään mutta silti, mikä säväyttää kun baarista lähdetään ja mikä on voi ei!
Kommentit (19)
Ei kai pikaruoka ole hienostunutta? Koskaan.
siihen aikaan ku baarit menee kii?
Eikä kyllä junttiakaan, ellette te urpot sitten vedä sitä kiinalaisten pitämissä all you can eat -mestoissa.
siihen aikaan ku baarit menee kii?
Mutta toisaalta, jos käy baareissa, niin siihen kuvioon sopii pikaruoka oikein hyvin.
Mä taidan sitten olla wt, kun suosikkini on kebab ranskalaisilla. Kännissä tosin kelpaa kaikki. Olen huomannut, että tosi kovat kulinaristit mättävät hienostuneeseen makuunsa mieluiten iskenderiä vahvalla kastikkeella ja valkosipulilla höystettynä. Itse en voi niitä pehmeitä leipäpaloja sietää.
Parasta baarin jälkeistä pikaruokaa on makkaraperunat, sellainen klassinen paska-annos.
sushi pikaruokaa: Yo Sushi!
Heti saat sieltä sushit matkaan, ihan samalla tavalla kuin hampurilaiset.
Se että SUOMESSA ei ole sushipikaruokaloita, ei tarkoita etteikö sushi olisi myös pikaruokaa.
Mutta jos siellä baarissa on latkittu kaljaa koko illan, niin on siitä glamuuri kaukana...
No ei pikaruoka ole koskaan hienostunutta. Ei edes ruokaa, pelkkää moskaa.
on kyllä niin roskapuhetta kun olla voi, mutta kukin tyylillään. :)
Jos joskus tarvitsen pikaruokaa, niin hankin sitä mitä on saatavilla ja mistä tykkään / muu perhe tykkää. Terveellisyyttä saatan joskus ajatella mutta en sitäkään yleensä, sen verran harvoin syödään pikaruokaa.
Niin hyvä kebab-annos tai burger kingin hampurilainen. Nam. Harvoin tulee syötyä, mutta onkin todellista nautintoa kun sellaista suuhunsa saa.
Mä taidan sitten olla wt, kun suosikkini on kebab ranskalaisilla. Kännissä tosin kelpaa kaikki.
Oma suosikkini taas on kebab valkosipuliperunoilla. Se on niin hyvää, että syön monesti sen pääateriakseni ilman mitään baarireissuja tai muita "tekosyitä". Hyvintehty annos kunnon salaatilla, se on jotain se.
sushi pikaruokaa: Yo Sushi!
Heti saat sieltä sushit matkaan, ihan samalla tavalla kuin hampurilaiset.
Se että SUOMESSA ei ole sushipikaruokaloita, ei tarkoita etteikö sushi olisi myös pikaruokaa.
jos määritelmäsi pikaruoasta on, että jossain päin maailmassa sitä saa jostain kuppilasta heti matkaan.
Mun suosikkipikaruokia on mm. borssikeitto, osterit ja karjalanpaisti.
lampaanlihasta on king! Eipä sitä vaan mistään täältä saa... mutta ulkomailla. Ei tartte pilata niillä kastikkeilla joita täällä kaadetaan 0,3 l annokseen päälle kun lihankin maku on muuten niin teollinen.
Sushiin en koskisi pitkällä kepilläkään, ei paljoa kiinnosta raaka kala, merilevä ja mustekala.
Hienoa, kun muillakin on hienostunut maku! ;D
24
kebab ranskalaisilla on kaikista wt:teintä.