Nyt meni vaikeeks. Eli Idan, Ednan ja Lydian siskolle nimi haussa! Pitäis
mielellään löytyä se d-kirjain, ei pakollista, jos muuten sopii hyvin joukon jatkoksi.
Kommentit (46)
vaikka se samalla alkukirjaimella onkin ja sopii tyylillisesti paremmin kuin Amanda.
vaikka se samalla alkukirjaimella onkin ja sopii tyylillisesti paremmin kuin Amanda.
Kamala nimi. Tulee mieleen se Emmerdalen kuiva mummo :DDD
Astrid
Sigrid
Vendela
Hulda
Linda
Magda
Sade
Säde
Mandi
Melinda
Lukematta muiden vastauksia..
1. Tilda
2. Matilda
3. Mandi
Kamala nimi. Tulee mieleen se Emmerdalen kuiva mummo :DDD
Jade-Jemmican äitikö se siellä huutelee?
Amanda, Matilda, Madeleine, Sandra,
Daniela, Denise, Dora, Dorotea
Noi D-alkuisetkin on minusta ihan kivoja, vaikka teillä d on tähän asti ollut keskempänä nimeä.
3 ensimmäistä ovat perinteisiä suomalaisia nimiä, jatkoksi sopii joku samaan kategoriaan sopiva paljon paremmin kuin mikään erikoisen ihmeellinen, yksilöllinen ja varmasti maan ainoa uudisnimi.
Näillä perusteilla vaihtoehtoja;
Hilda
Matilda
Edit(h)
Frida
Tilda
Ingrid
Tai jos haluaa vähän erikoisemman perinnenimen niin Hulda.
sen olisin heittänyt. Hilda, Tilda, Matilda ja Amanda noista muiden ehdottamista saavat myös minun ääneni.
Ada on vähän muodissa ja tuntuu olevan joka toisella tutuntutun muksulla, itse suosisin Tildaa.
tai vaihtoehtoisesti Amandalle, Hildalle tai Matildalle. Myös Tilda ja Mandi ovat kivoja!
ootte heittänyt, todellakin "silmät aukes" et onhan niitä vaikka mitä :) En vaan itse keksinyt.
Mun suosikkeja tähän mennessä mainituista Tilda, Hilda, Hulda, Matilda ja Amanda - mies tulee tunnin sisällä kotiin töistä + salilta, päästään sit yhdessä jahkaamaan :) KIITOS!
ap
kyllä teidän pitää sinne Patsy saada!
Ei oikeesti, kauniita nimiä. Ehkä Aida tai Aada vois sopia jonon jatkoksi.
Sopii hyvin pariksi Lydialle ja vastaavasti Ida ja Edna muodostavat oman nimiparinsa.
Ja sitten vielä kaikkien nimet alkavat eri kirjaimilla.