Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl on snobimpi kuin S- tai K-kauppa

Vierailija
14.11.2012 |

Kävin tänään Lidlissä, ja kaikkialla komeili mainokset kaviaarista, 79 e/30 grammaa. Mainostettiin joulupöytään sopivaksi herkuksi. Naurettavaa miten kaikki väittävät sitä jotenkin köyhälistökaupaksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä muka mainostetaan tuommosta? Kaikissa Lidleissä on samat mainokset ja jopa suunnilleen samoissa kohdissa ja monta kertaa viikossa käyn Lidlissä vaan en ole moiseen törmännyt.

Vierailija
2/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha se on Jäynätjärven Lidlissä myydä samaa tavaraa kuin Kauniaisten.

Valitettavasti niin se vaan Lidlissäkin menee ja sen olen huomannut, jopa tällä 20 kilsan säteellä pääkaupunkiseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti niin se vaan Lidlissäkin menee ja sen olen huomannut, jopa tällä 20 kilsan säteellä pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
4/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkain väki käy nykyään Lidlissä

Vierailija
5/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä muka mainostetaan tuommosta? Kaikissa Lidleissä on samat mainokset ja jopa suunnilleen samoissa kohdissa ja monta kertaa viikossa käyn Lidlissä vaan en ole moiseen törmännyt.

Vierailija
6/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Suurituloinen

Vierailija
7/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhille snobeille. Musta on ihan kaunista, ettei enää tarvitse olla sikarikas syödäkseen ihan eksoottisiakin ja hyviä herkkuja.

Toi kaviaari menee kyllä monen Lidlin kanta-asiakkaan budjetista viuhuen yli.

Vierailija
8/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin esimerkiksi S-marketilla. Ihan erilainen tuotevalikoima jossain Perä-Hikiän -marketissa kuin Sokkarin ruokapuolella.

Vierailija
9/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Belugaa sentään ...

Vierailija
10/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni se kuuluu ko ketjun konseptiin, että tavara on kaikissa koko lailla samaa ja rakennukset samanlaisia... poikkeamat kauppojen välillä ovat aika pieniä

Vierailija
11/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan kuullutkaan...

Vierailija
12/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut kenenkään väittävän Lidliä köyhälistökaupaksi. "Oman" Lidlini parkissa on autojakin laidasta laitaan.

Itse käyn Lidlissä ensisijaisesti laadun ja valikoiman takia, en niinkään hinnan, vaikka on tietysti kivaa saada samaa tai parempaa ruokaa 10-50 % halvemmalla kuin duopolista.

Vierailija
13/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lidl on ennakkoluulottomien ja fiksujen kauppa, siis yleensä rikkaiden. Köyhät käy Prismassa (ei ihmekään kun aina rahat loppu).

Vierailija
14/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran surkea valikoima

Vierailija
15/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2012 klo 02:00"]

Koskaan kuullutkaan...

Ei missään, sillä tuon nimistä paikkakuntaa ei ole olemassakaan. Tarkistin juuri googlesta, ja hakutuloksia ei tuolla nimellä löytynyt.

Vierailija
16/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Jäynätjärvi taisi vaan olla samanlainen heitto kuin Takahikiä tai Sysmän Takavintturi tai Huitsin Nevada.

Vierailija
17/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että Takahikiä on olemassa, tosin ei ole kartassa sillä nimellä, mutta paikalliset vanhemmat ihmiset tuota nimeä käyttävät. Eikä loppujen lopuksi edes kaukana Helsingistä, paljon lähempänä kuin Juupajoki.

Vierailija
18/18 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi