Lidl on snobimpi kuin S- tai K-kauppa
Kävin tänään Lidlissä, ja kaikkialla komeili mainokset kaviaarista, 79 e/30 grammaa. Mainostettiin joulupöytään sopivaksi herkuksi. Naurettavaa miten kaikki väittävät sitä jotenkin köyhälistökaupaksi.
Kommentit (18)
turha se on Jäynätjärven Lidlissä myydä samaa tavaraa kuin Kauniaisten.
Valitettavasti niin se vaan Lidlissäkin menee ja sen olen huomannut, jopa tällä 20 kilsan säteellä pääkaupunkiseudulla.
Valitettavasti niin se vaan Lidlissäkin menee ja sen olen huomannut, jopa tällä 20 kilsan säteellä pääkaupunkiseudulla.
Varakkain väki käy nykyään Lidlissä
missä muka mainostetaan tuommosta? Kaikissa Lidleissä on samat mainokset ja jopa suunnilleen samoissa kohdissa ja monta kertaa viikossa käyn Lidlissä vaan en ole moiseen törmännyt.
missä muka mainostetaan tuommosta? Kaikissa Lidleissä on samat mainokset ja jopa suunnilleen samoissa kohdissa ja monta kertaa viikossa käyn Lidlissä vaan en ole moiseen törmännyt.
T. Suurituloinen
köyhille snobeille. Musta on ihan kaunista, ettei enää tarvitse olla sikarikas syödäkseen ihan eksoottisiakin ja hyviä herkkuja.
Toi kaviaari menee kyllä monen Lidlin kanta-asiakkaan budjetista viuhuen yli.
Sama juttu kuin esimerkiksi S-marketilla. Ihan erilainen tuotevalikoima jossain Perä-Hikiän -marketissa kuin Sokkarin ruokapuolella.
Minun mielestäni se kuuluu ko ketjun konseptiin, että tavara on kaikissa koko lailla samaa ja rakennukset samanlaisia... poikkeamat kauppojen välillä ovat aika pieniä
Koskaan kuullutkaan...
En ole kuullut kenenkään väittävän Lidliä köyhälistökaupaksi. "Oman" Lidlini parkissa on autojakin laidasta laitaan.
Itse käyn Lidlissä ensisijaisesti laadun ja valikoiman takia, en niinkään hinnan, vaikka on tietysti kivaa saada samaa tai parempaa ruokaa 10-50 % halvemmalla kuin duopolista.
että lidl on ennakkoluulottomien ja fiksujen kauppa, siis yleensä rikkaiden. Köyhät käy Prismassa (ei ihmekään kun aina rahat loppu).
[quote author="Vierailija" time="15.11.2012 klo 02:00"]
Koskaan kuullutkaan...
Ei missään, sillä tuon nimistä paikkakuntaa ei ole olemassakaan. Tarkistin juuri googlesta, ja hakutuloksia ei tuolla nimellä löytynyt.
Se Jäynätjärvi taisi vaan olla samanlainen heitto kuin Takahikiä tai Sysmän Takavintturi tai Huitsin Nevada.
Paitsi että Takahikiä on olemassa, tosin ei ole kartassa sillä nimellä, mutta paikalliset vanhemmat ihmiset tuota nimeä käyttävät. Eikä loppujen lopuksi edes kaukana Helsingistä, paljon lähempänä kuin Juupajoki.