Ulkosuomalaiset voisitte nyt jo painua täältä vetämään lattea sinne Seinen rannalle lapset
Kommentit (18)
Maailma on yksi iso kahvikuppi josta kaikki hörpimme jonkin vesistön äärellä!
Rakastan kahvia.
Seinen tuntumassa. Tosin ihan Seinen rannalla en ollut, eikä kahvikaan ollut lattea (hehe) eikä edes au lait, vaan ihan tavallinen espresso.
Mäkillä selaan auringonpaisteessa av:tä. Terkut Suomeen ja muualle! Chin chin!
Mutta olen kotonani keittiössä syömässä kylmää gazpacho-keittoa (anopin tekemää) ja pääruokana olis paella. Lapset vahtaavat tuossa piirrettyjä koulupuvuissaan.
Terveisiä Espanjasta!
ettei pipo kiristä ja ettet muutu hulkiksi kateuksissas
Lapsilla on koulupuvut päällä ja syövät tuossa kotipihan mansikoita.
Slainte!
Mäkillä selaan auringonpaisteessa av:tä. Terkut Suomeen ja muualle! Chin chin!
mutta junttia ei saa pois tytöstä... kuka helvetti viitsii juoda jotain staarbaksia?
En tykkää latesta ja nyt on niin kuumakin, että kylmä olut maistuu parhaimmalta! Zum Wohl!
Slainte!
Melko aikaisin ovat päässeet...
Vanhempi poika pääsi 14.30.
Slainte!
Melko aikaisin ovat päässeet...[
Mun viikon kohokohta kun sattuu olemaan juuri se kahvilassa istuminen 2-v pojan kanssa sillä aikaa, kun isommat lapset on koulussa. :D Se on oikeesti aika hauskaa.
Ranskassa juodaan café au lait'tä.
antakaa meidän juoda kossua ja pukea lapsemme kurahousuihin.
Täällä mä istun picnicillä Thamesin varrella. Ja AV tietenkin kännykässä auki. Cheers!
Brysselissä tuo kanaali on suurelta osin peitetty, mutta voin kohottaa Kriek-lasillisen teille ;)
Ulkosuomalainen ihastelee Atlantia täältä pallon toiselta puolen ja hörppii Tim Hortonsin kahvia. Lapset on kylläkin puettu ihan vaan t-paitaan ja farkkuihin :)
Pipot ja lapaset on päällä, lapsilla vk-haalarit ja kurahousut jalassa.
Ja luen aivovapaalla,kuinka mammat on aivot vapaalla. Kuten niin monesti olemme.
Ajatella, tällainen yhteinen sävel!
Maailma on yksi iso kahvikuppi josta kaikki hörpimme jonkin vesistön äärellä!