Isot raskausvatsat
Mua suoraan sanottuna ketuttaa se että raskaana olevat muijat esittelee vatsojaan.
http://uusikuu.bellablogit.fi/2012/11/14/very-preggie/
Joo, tiedän, olen kateellinen, sillä oma pallo ei todellakaan ole noin nättiä kateltavaa. Kilokeijun vatsa ku on jotain ihan muuta kuin toi...
Kommentit (5)
Olen hoikka ja se maha on aina ollut tosi kaunis. Iso, pyöreä pallo. Ei muuta ylimääräistä. Muutkin sitä on ihailleet ja aina pukeuduin niin, että maha korostui.
aivan kamalan näköinen tuo pallomaha!
Luojan kiitos omat vauvani ovat nojailleet selkärankaani vasten hyvin "piilossa", synnytystä enemmän pelkäsin että joutuisin kantamaan tuollaista "ämpärivatsaa" mukanani.
pitäähän sen vaan näkyä kauniisti että vauva tulossa. Tätä mieltä minä olen :D
Minä olen raskauksissani ollut normipainoinen ja saanut ison vatsan, ei sitä todellakaan mihinkään piiloon saanut, enkä jonkun vänkyrän läskin takia suostu pukeutumaan säkkiin :D
enkä kyllä tajua miksi niitä ylipäänsä pitäisi mitenkään esitellä. Miten tuokin pallo muka on mitenkään kiinnostavaa katseltavaa?
Minä en ole ollut mikään kilokeiju ja näytin siltä kuin olisin niellyt XL-rantapallon ja olo oli niin paha ettei tosiaan tehnyt mieli ylpeillä vatsalla.