Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isot raskausvatsat

Vierailija
14.11.2012 |

Mua suoraan sanottuna ketuttaa se että raskaana olevat muijat esittelee vatsojaan.

http://uusikuu.bellablogit.fi/2012/11/14/very-preggie/

Joo, tiedän, olen kateellinen, sillä oma pallo ei todellakaan ole noin nättiä kateltavaa. Kilokeijun vatsa ku on jotain ihan muuta kuin toi...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä tajua miksi niitä ylipäänsä pitäisi mitenkään esitellä. Miten tuokin pallo muka on mitenkään kiinnostavaa katseltavaa?

Minä en ole ollut mikään kilokeiju ja näytin siltä kuin olisin niellyt XL-rantapallon ja olo oli niin paha ettei tosiaan tehnyt mieli ylpeillä vatsalla.

Vierailija
2/5 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja se maha on aina ollut tosi kaunis. Iso, pyöreä pallo. Ei muuta ylimääräistä. Muutkin sitä on ihailleet ja aina pukeuduin niin, että maha korostui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kamalan näköinen tuo pallomaha!

Luojan kiitos omat vauvani ovat nojailleet selkärankaani vasten hyvin "piilossa", synnytystä enemmän pelkäsin että joutuisin kantamaan tuollaista "ämpärivatsaa" mukanani.

Vierailija
4/5 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäähän sen vaan näkyä kauniisti että vauva tulossa. Tätä mieltä minä olen :D

Vierailija
5/5 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen raskauksissani ollut normipainoinen ja saanut ison vatsan, ei sitä todellakaan mihinkään piiloon saanut, enkä jonkun vänkyrän läskin takia suostu pukeutumaan säkkiin :D