Siis että MITÄ!? -25 kiloa ja vielä kuitenkin tuollainen tasapaksu pökkelö
http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/tosi-tv-ammattilainen-minna-sara/
eipä ole naista kauniilla ulkomuodolla liiemmin pilattu. toiset -25kg pois ja paljon kiinteystä niin sitten voisi ehkä olla jonkin näköinen.... Tuota kroppaa en kehtaisi esitellä. siinä on meillä Tukiainen, kuin se sisko :D
Kommentit (18)
Mutta mä en ymmärrä miksi tartee tommosseet ilmapallot laittaa. Tissit on aivan kamalat..
muodokkaalta ja terveeltä perusemännältä.Kyllä mä veikkaisin että miehet tykkää ja kovasti.Tasapaksulta ei näyttänyt ollenkaan.Kyllä mä ihmettelen kui täällä aina haukutaan kaikkia lihaviksi.Ihan sairasta.
Tissit kyllä näytti niin isoilta että voivat olla hankalat kantaa.
Minnan kropasta näkee, että hän liikkuu. Mä tykkään Minnan kropasta. Tietty kuvista olisi tullut erilaisia jos ne olisi ottanut huippukuvaaja.
Vaikka tuo eukko painais vain 40 kiloa niin se ois ap:lle liian "läski".
Muodokashan tuo oli, silleen sopivasti.
aina järkyttäviä. En kehtaisi laittaa niihin nimeäni jos olisin valokuvaaja.
Ei ny mikään hoikeliini, mutta nätisti muodokas.
JOS ja jos haluisi laihduttaa, max -10kg.
Mulla näyttäisi olevan samat ulottuvuudet, siitä päättelen...tosin en taivu mihinkään
Upea kroppa Minnalla. Sen takia välillä ohjelmaakin katselen.
N31
vaan tämmöinen on av mammojen mielestä normaalia
http://www.voice.fi/viihde/hui-mitka-saaret-ovatko-nama-enaa-kauniit/2/…
ja paremmassa kunnossa kuin suurin osa meistä täällä palstalla (minä mukaanlukien).
Silti nuo kuvat aiheuttaa myötähäpeää. Miksi oi miksi hänestä on otettu tuollaisia kuvia oudoissa asennoissa?
Sä olet ilkeä.
Jokainen on eri muotoinen ja kauniiltahan tuo näyttää, lihastakin näyttää jonkinverran olevan.
Miltä ite näytät?
ja takuuvarmasti laihduttaa itsensä hyvään kuntoon. Ei se läski hetkessä häviä ja muutu lihakseksi.
Musta tuo Minna on aina ollut tasapaksu, ihan siis nuorena ja hoikkanakin. Jos vartalotyyppi on sellainen niin ei se tiimalasiksi laihduttamalla muutu.
Rohkee tyttö kun näyttää että vartaloita on erilaisia. Mä oon niin kyllästynyt näihin barbeihin tai miesvartaloa ihannoiviin stereotypioihiin.
Vaadin pulleutta!
Mutta noi kuvatkin on otettu päin helvettiä, tosi ammattitaidoton kuvaaja, ei mitään mielikuvitusta.
kroppa. Tissit kyllä miun makkuun liian isot. Kateellinen olen tuosta notkeudesta!
Mielummin silti tollanen, kuin "normaalipainoinen" ja täysin lihakseton.
-25kg voisi olla liikaa pois. Menisi varmasti jo liian laihaksi.
Mutta mä en ymmärrä miksi tartee tommosseet ilmapallot laittaa. Tissit on aivan kamalat..