<<TRUPLA piiperrys PERJANTAINA>>
Kommentit (28)
Mulle kävi myös kuten Axella. Eli mitäköhän siis ekana mielessä, vaikka en kyllä myönnä tota ;) Musta perhe on ekana, tai no ainakin lapset, ehdottomasti :)
Me aletaan tytön kans koristelee piparkakkutaloa kun poika nukkuu. Saa työskentely rauhan ;)
Mutta pidemmittä puheitta hommiin :)
Päikkärit nukuttu. Ja ei tainnut olla viisas juttu. Nyt nimittäin väsyttää kahta kauheammin. Olin niin sikeessä unessa kun poju heräs, etten olis millään jaksanut tosta sohvalta nousta. Kohta puoliin pitäs lähteä suihkuun ja valmistautumaan iltaa varten. Jospa sitä siitä sitten piristyisi. Ihanaa kyllä päästä syömään kunnon jouluruokaa. On se vaan niin hyvää.
Mulla tuli sama tulos kuin useimmilla meistä. Eli seksi, perhe, ystävät, työ ja raha. Tosin Ton seksin vois kyllä mun mielestä kanssa vaihtaa toiseksi ja rahan ennen työtä. En nimttäin mitenkään rakasta tota työntekoa. Johtunee kait tästä mun peruslaiskasta luonteesta.
miitsu: Toivotaan että pahaolo jäi vään tähän yhteen kertaan. Ettei nyt tosiaan pahoinvoinnit ala vasta nyt jyllätä. Mitäs shoppailit?
Marieela: Teidän piparkakkutalosta tulee varmaa tosi hieno. Mäkin tossa mieheltä kyselin, et tekiskös se muksun kanssa piparkakkutalon. Se kun on meistä se taiteellisempi. Mutta tykkäsi et jos ei tänä vuonna tehtäs kun on nyt tätä puuhaa, muuttoa sun muuta tulossa. Joten me taidetaan tänä vuonna tyytyä vain pipareihin.
Pioka teki tänään pihalla ihan itse pienen lumiukon. Ja hienohan siitä tuli. Ainakin äidin mielestä. Pojalle sitten kun puhelin, että onpas hieno lumiukko. Niin hän totesi, ettei se ole mikään lumiukko vaan variksen pelätin. Ja risu joka sen kylkeen oli tökätty on kuulemma sellainen että jos varis osuu siihen se kuolee. Siinä sitten romuttui äidin kuva suloisesta lumiukosta. Kyllä noi pojat on niin poikia. Kaikessa. :)
testiin tuli vastaus vauva,hana, ovi, puhelin ja pyykit....
Siis tekis mieli taas pakata kamt ja häipyä täältä työmaalta: pomo vetäs taas huiput... koitti jättää kertomatta mulle muutamat aika oleelliset asiat mutta onneksi siivoojat kerkes kertomaa ennex pomo häippäs niin sain sen keksimään mitä tän jutun kanssa tehdään... Siis oli tienny tästä mokasta jo aiemmin, muttei voinu mulle sanoo kun ties et nostan mekkalan... Ei kyllä huvita olla täällä yhtään....
Päätin tänään kun työkamun kanssa juteltiin etten taida kertoa pomolle raskaudesta kun tuo työsopparin kirjotettavaksi... ettei ainakaan siksi jätä sitä tekemättä.... Mut katotaan mikä on fiilis kun pomo ees muistaa koko sopparin...
Mirulii: vai variksenpelättimen poju teki ;) pojat on poikia!! hauska kyllä... Ehkä teille tulee nyt äitin pikkurinsessa joka ei tee tommosia juttuja!!! toivotaan niin!!
Tänään tää vauhtihirmu kiiti bussille ja muisti että meihelle tehty makkarakeitto jäi hellalle... soitin sitten miehen veljellä jos kävisivät laittamassa sen kylmään... :( dementia... saas nähdä penkooko siellä paikkoja ja löytävät vaikka neuvolakortin... paljastuis salaisuus!!!! ;)
Tänään illalla tulee kaveri jonka synttärit on samana päivänä kun mun la!!! Voi kyllä vähän yllättyä!!!
Jaahas taidan jatkaa töissä kiukuttelua... oon oikeen tänään oikeessa vireessä asiakaspalveluun... tosissaan hymy irtoo tänään vähän heikosti.. kiitos pomon!! se viel kuvittelee että lähetää juoulun jälkeisellä viikolla virkistäytymään... no thanks, on parempaakin tekemistä....
Mä nappaisin ensin vauvan kainaloon, sulkisin sit vesihanan ja vastaisin puhelimeen samalla, kun avaan oven, jotta voin rynnätä hakemaan pyykit sisälle. Paitsi, jos sataisi kaatamalla, niin en niitä kyllä vauva kainalossa lähtisi hakemaan.
Mahagalluppia täällä on ollut meneillään: Mulla masu ei meinannut esikoisesta kasvaa ollenkaan - tai ainakin siltä tuntui, kun kukaan ei tuntunut huomaavan mitään. Varmaan reippaasti 20+-viikoille olisin raskauteni voinut töissäkin salata. Muistan, kuinka mua ärsytti, kun kaikki sitten asiasta kuultuaan päivitteli, että missäs sun mahas on:/... Olivat varmaan olevinaan kohteliaita, mutta mä taas oisin halunnut, että mun masu huomataan. No, kun loppujen lopuksi sen noin 20 kg lisää painoa, niin kyl sen sit kaikki huomas;D...
Tällä toisella kerralla tuskin pystyn salaisuutta niin pitkälle pitämään, olen edelleenkin kahden vaiheilla, kertoako vielä ennen joululomaa vai ilmestyäkö vain tammikuussa ison mahan kanssa töihin...
Mitähän mun piti muuta kommentoida, pää on tyhjä, sori!! Oon taas ihan rättipoikki, kun meidän pikkulikka " viihdytti" vanhempiaan aamuyöstä klo 2.15 - 5.15!!! Siis ei sillä mikään hätä ollut, se oli vaan hereillä eikä suostunut pysymään omassa sängyssä, joten pyöri ja kikatteli sit meidän välissä ton noin 3 h! Tosi pirteänä sit nousin 6.15, kun oli nukkumaanmenokin BB:n takia vähän venähtänyt. Tuntui todella, että nukahdan rattiin sekä mennessä että tullessa. No, onneksi nyt on viikonloppu ja yhteensä enää 13 työpäivää ennen joululomaa!!
Palajan ehkä myöhemmin, EMMASANNASTA minäkin odotan uutisia. Mites TALVIKKI, jokohan on otettu osastolle? TIITIKKÄkin on ollut kovin hiljaa viimeaikoina (kuten minäkin). Hurjasti muuten kaikilla raskautuneilla jo viikkoja. Niin se aika menee...
matteusk rv. 16 tasan
Mukavaa iltaa Miruliille!! Nauti minunkin puolesta ihanasta ruuasta, namskis ;) Voisin laittaa kuvan postiin piparkakkutalosta samalla kun saan nuo meidän Truplien pikkujoulukuvatkin laitetuksi. Mitenköhän olenkin nyt näin saamaton ollut *anoo anteeksi kaikilta*
Miitsu, dementiaa täälläkin, ja paljon. Mulla tuppaa nykyään tuo raha pussi unohtua aina minne milloinkin -> Yks pvä muistelin et 4 pvää sitte se oli viimeeksa mul siellä, sitte sitä alettiin etsimään joka puolelta ja rattaiden taskussa sitte oli. Ja rattaat käytävässä kaikkien saatavilla ;/ Että tällaista, mies kiittelee harva se pvä mun rahapussin unohtelusta ;D
Matteusk, eihän meillä ole kuin n. 5 vkkoa la välillä. Eli aika samoissa/peräkkäin mennään meistä useampi =)
Talvikin kuulumisia hiukan oottelen minäkin.. Onhan kaikki kunnossa jne!!!
Me lähetään ihan just viel ajelee maalle. Yleensä en suostu pimeällä matkaamaan, mutta ajatus vain yhdestä yöstä ja huomisesta pvästä menee monta tuntia muuhun, niin tällä kertaa suostun.. Toivon kovin että matka menee hyvin -> kolarikammoinen kun olen, edelleen :/
Mutta nettipimentoni iskee päälle *ahdistaa jo* ja sunnuntaihin kestänee, viimeistään maanantaihin -> riippuen kuinka myöhään sunnuntaina kotiudutaan..
Mutta viettäkäähän jokainen ihana vkonloppu ja nautiskellen, ja kuullaan taas su-ma viimeistään!!!
Marieela + Paapero 10+5
Olipa vaan hurjat pilleet, siel oli meidän lisäks mun äiti ja serkku kahden lapsensa kanssa. :D Toinen niistä lapsista on mun kummityttö, täyttää viikon päästä vuoden. Mies leikki sen kanssa ja sit puettiin se yhdessä kun ne oli lähössä. Aika hauskan näköinen toimitus varmaan mutta tyttö sai vaatteet päälle niinku piti. Ainaki melkein. ;) Mutta taas sain kattoo ku mies on niin hyvä noiden pikkusten kanssa.. sil on aina ollut pinempiä sisaruksia ja isompien sisarusten lapsia kenen kans touhuta.
Ja menipä jauhamiseksi..
MARIEELA: Hauskaa viikonloppua jos viel kerkee toivottelemaan! =)
MIRULII: Hassu sun poika. =) Koitahan saaha vähän virtaa kinttaisiin.
MII: Kiva et löysitte mieleisen auton. ..Ja värikin kuulosti hyvältä! (se on se mitä meikäläinen ensin kattoo) :) Ja mites ne teidän tuplailut??? Joko on alotettu ihan kunnolla?
LEANNALLE kans hauskaa kylpylälomaa!!
PIIPAA: Soititko lääkärille ja prismaan? Toivottavasti selviää nopeaa koko homma, aina niitä soittoja kyllä saa odotella..
NEKKU: Kiva et sulla alko uudessä työssä heti sujumaan! Kuinkas se tytteli pärjäsi hoidossa?
Joko se AXE alko tikutteleen? Mietin itekkin et jos kierto nyt venyy niin kokeilen. Koska viime kierrossakihan olin IHAN varma et ovis oli melkein ajallaan (kp18) mut eipäs sit tainnutkaan.. Ois kiva tietää millon se on jos on. Utelias kun olen. ;)
Mua harmittaa kun en kerenny JOHELLELLE toivotella hyviä matkoja. Ja nyt en edes muista mihin ne meni. *hotopää*
Nyt taidan mennä kattoon vaimot vaihtoon kun mies lähti jonnekki. Saa kerranki kattoo rauhassa..;D Mut onneks BB loppu jo. Se alko kontrolloimaan mun elämää ihan liikaa. Mut p***a ku perttu voitti. Musta se oli ärsyttävä virnuilija..
No mut nyt meen..
Taas on muka hommaa ettei kerkeä kunnolla kirjotteleen.. Tulin vasta kaverin luota, nyt on ruoka tekeillä kun mies tulee töistä ja sit pitääkin lähtee jo mummon synttäreille. Ehkä illalla kerkeää sit kunnolla istahtaan. Pakko oli kuiten tulla pino lukeen, jos vaikka emmasanna ois käyny mutta eeeeeei..
Ja höntän (?) testiin.. Ihan samoin ku AXE, eka hana kiinni, sit vaavi kainaloon ja ovea avaamaan. Ja puhelimestahan näkee sit kuka on soittanu. Tai no samallahan siihen vastaa kun menee ovelle. Pyykeille ihan sama, kyllä ne siel pärjää. ;)
Mut nyt on siis taas mentävä, spagettikastike pulputtaa muuten yli...