Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Länsi-Tampere!

Vierailija
13.11.2012 |

Onko Tohloppi hyvää aluetta lapsiperheelle? Näkyykö siellä Tesoman rauhattomuus mistä olen kuullut? Käräjätörmään mietitään muuttoa. Perheessä 8v ja 2v lapset. Onko alue tosi syrjässä,meillä ei ole autoa.

Olemme muuttamassa toiselta paikkakunnalta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä katsoo nko syrjässä, tai oikeastaan se on vaikka mistä katsois. Miettikää vielä.

Vierailija
2/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohloppi on ihan Jees aluetta. Tesoman mummot on joo vaarallista porukkaa.. ;)

Itse lenkkeilen Tesoman ympäristössä. Hui kamalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota auto-asiaa pohdin..

Vierailija
4/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole autoa, niin paras asuinpaikka keskustan lisäksi olisi Hervanta. Täältä kulkee 7 eri bussilinjaa ja vastaavia palveluita (kaupat, terveyskeskukset, neuvola, päiväkodit, perhekerhot, leikkipuistot, lääkäriasemat, posti, ravintolat yms.) ei ole missään muussa Tampereen lähiössä. Suosittelen!

Vierailija
5/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu ja poliisi sanovat niin - kukaan tesomalainen ei tietenkään. Sieltä on myös pitkä matka keskustaan, jos ei ole autoa.

Vierailija
6/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisilla totuttu kyllä kulkemaan.

Vierailija
7/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edullinen mutta rauhallinen. AP

Vierailija
8/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräjätörmä on tosiaan Tesomaa ja aivan slummia kaiken lisäksi..

Vierailija
9/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä missä niin poliisi ja koulu sanoo.

Kyllähän ne koululaiset siellä vanhempineen asuu?

Mikä sua vaivaa? Ihme mollaaja. Tesomalla en asu mutta mielelläni lenkkeilen alueella. Varsinkin nyt aluetta ollaan siivottu ja sama jatkuu, koko keskusta Tesomalla on muokkauksen alla.

On täällä Tesoman ympäristössä palveluita myös ja pikasesti pääsee liikkumaan. Epilä ja siitä keskustaan on melkosen tiheään asutettua ja joka paikassa liikennevalot. Järvien rannoilla on vähän luontoa.

Vierailija
10/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloja? Vai omakotitaloja?

Miksi et vaikka Härmälää tässä haukkuisi?

Vierailija
11/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen asunut Tohlopissa Tesoman kupeessa ja kyllä se on rauhattomampi alue, kun rauhallinenLlentävänniemi.

Raholaasa ok-taloja ja on rauhallinen alue.

No Epilä taas ei ole edullinen alue.

Vierailija
12/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene kasvattamaan lapsiasi tesomalle!

Olen itse asunut sekä epilässä että raholassa.

Epilä on tampereen kalleinta vuokratalo aluetta, haapalinna josta varmaan sinulle tarjottaisiinkin on suht edullinen ja ihan ok asua mutta se onkin sitten se betonihemmetti ja toisekseen pientä kallista lähikauppaa pidemmälle kauppaan on pitkä matka.

Raholaan kaipaan edelleen ja suosittelen kovasti teillekin nyt kun siellä avattu uusi iso kauppakin, vaikkakin luontoa ei enää paljoa ole jäljellä rakentamisen takia.

Onko juuti länsipuoli ehdoton?

Vierailija
13/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesomakin on parempi paikka.

Olen asunut Hervannassa 6v. Tohlopissa 7v. ja Lentsussa 5v.

Huonoin paikka kasvattaa lasta on Hervanta. Sitten Tesoma ja paras on Lentsu.

Mä en tajua miten hervantalaiset ei näe sitä paskaa mitä siellä on.

Palveluita on, mutta laaja kirjo myös juoppoja ja sossun asuakkaita ja mamuja on se paikka täynnä.

Opiskelijoita on paljon.

Vierailija
14/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Raholaa?

Vierailija
15/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saathan sä olla ihan mitä mieltä tahansa.

Näytä missä niin poliisi ja koulu sanoo. Kyllähän ne koululaiset siellä vanhempineen asuu? Mikä sua vaivaa? Ihme mollaaja. Tesomalla en asu mutta mielelläni lenkkeilen alueella. Varsinkin nyt aluetta ollaan siivottu ja sama jatkuu, koko keskusta Tesomalla on muokkauksen alla. On täällä Tesoman ympäristössä palveluita myös ja pikasesti pääsee liikkumaan. Epilä ja siitä keskustaan on melkosen tiheään asutettua ja joka paikassa liikennevalot. Järvien rannoilla on vähän luontoa.

Vierailija
16/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervanta ei olis niin paha jos sieltä hajautettaisiin opiskelijoita ja ulkomaalaisia.

Vierailija
17/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloaluetta kyllä (löytyy myös rivi- ja omakotitaloja), mutta erittäin rauhallista sellaista. Luonto lähellä, paljon ulkoilumahdollisuuksia, hyvä koulu, palvelut lähellä, joukkoliikenne toimii (tulevaisuudessa myös ratikka) jne.

Minusta taas Lentävänniemi on pahin listastasi. Hervanta ei olis niin paha jos sieltä hajautettaisiin opiskelijoita ja ulkomaalaisia.

Vierailija
18/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat omistustaloja (joissa tosin saattaa asustaa yksityisellä vuokralla olijoita).

Kerrostaloaluetta kyllä (löytyy myös rivi- ja omakotitaloja), mutta erittäin rauhallista sellaista. Luonto lähellä, paljon ulkoilumahdollisuuksia, hyvä koulu, palvelut lähellä, joukkoliikenne toimii (tulevaisuudessa myös ratikka) jne.

Minusta taas Lentävänniemi on pahin listastasi. Hervanta ei olis niin paha jos sieltä hajautettaisiin opiskelijoita ja ulkomaalaisia.

Vierailija
19/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tesomalaisena sanon, että tämä on ehdottomasti mainettaan parempi paikka asua. Kaikki on niin suhteellista. Olen asunut myös itä-helsingin lähiöissä ja kyllä Tesoma on niihin nähden lintukoto. Täällä vielä sentään uskaltaa liikkua iltaisin pelkäämättä vastaantulijaa.

Tesoman palvelut ovat kehittymässä ja tuohon pitkään bussimatkaan sanoisin, että Hervannasta kestää bussilla keskustaan vähintään puoli tuntia milloin tahansa, Tesomalta korkeintaan 20 minuuttia, usein 15 min.

Täällä asuu ihan tavallisia ihmisiä, kaiken ikäistä porukkaa. Vastaantulijalle voi puhua eikä leimaudu silti hulluksi. Alueella asuu tosi paljon lapsiperheitä hyvien palveluiden ja mm. kahdenkin uimarannan takia. Niin ja Tampereella on kolme uimahallia joista yksi, mielestäni paras on sisoitettu juuri Tesomalle.

Koko asia riippuu siitä mihin olette tottuneet ja millaisia ihmisiä olette. Onhan se eri asia muuttaa lapin perukuilta kun Ullanlinnasta...

Vierailija
20/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni bussiyhteydet on hyvät Länsi-Tampereelta. Ilman autoakin pärjää. Epilä on kallista,Rahola ja Villilä edullisempaa. Haapalinna/Hyhky keskihinntaista. Tesoma on halpaa. Kalkun uudempi puoli on kai ihan hyvää aluetta ja paljon lapsiperheitä. Mun mielestä Länsi-Tampereella on kerhoja ja päiväkoteja paljon ja bussit kulkee hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi