****ENSIKOIDEN PERJANTAI****
Ajattelin aloittaa uuden päivän, ku tässä töissä oon koko yön valvonut!
Asiaa, ei juurikaan nyt ole.. ovat eilisessä ja esittely viestissä. Sen verran kylläki, että tänään, ku mies tulee reissusta niin, kysyn hänen mielipidettään tässä asiassa. Katsotaan mikä on tuomio:)
Toivottelenki sitte vaan hyviä viikonloppuja ja viettäkäähän laatuaikaa miestenne kanssa;)
Kommentit (23)
Voi vitsi, ainakin Miillä, Tappertilla ja Essillä on jännät paikat..olikohan muitakin?
Mullakin tosiaan menossa kp31/29-42 eli pikkuisen on lupa piinailla (oikein muistit Diotima!)..mitään oireita ei tunnu olevan, vähän on mahaa juilinu mutta ei ihmeemmin:)
Mä en oo ostanu vielä yhtään joululahjaa mutta tiiän kyllä mitä kellekkin ostan, mulla on huono tapa jättää ne viime tippaan:)
joululahjoja on kyllä ihana antaa ja saada:)
Tuosta kasvatuksesta sen verran että oon itse saanu hyvin vapaan ja erilaisen kasvatuksen ja mun vanhemmat on voi olla monen mielestä varsin erikoisia ihmisiä;) Mulla on kyllä ollut hyvin onnellinen lapsuus mutta esim. päiväkodin ja koulun kanssa oli porukoilla aina kamala kädenvääntö kun sielä ei ymmärretty meidän perheen touhuja..
päiväunia, nukkumaanmenoaikoja, karkkipäiviä, viikkorahoja, ruokailuaikoja,siivouspäiviä ym. ei meidän perheessä ollut koskaan vaan meillä mentiin ihan fiiliksen mukaan,kouluunkaan/päiväkotiin ei tarvinnut mennä jos oli hyvä perustelu porukoille.No, en koskaan ollut mikään kauhukakara ja ihan normaali musta tuli isonakin ja porukat on hirmu rakkaita mulle:) En sano että tuo on oikea kasvatustapa mutta sanon että monella tapaa voi kasvattaa ehjiä ihmisiä:) Itse kasvattaisin lapset vähän siltä väliltä, en ihan noinkaan mutten myöskään " perinteisesti" :)
peukut pystyssä piinailijoiden puolesta!!!!
Nyt siivoamaan:/
Ihana huomata kuinka täällä innokkaasti pidetään peukkuja ja tsempataan meitä jännittäjiä :-) Tosiaan monella muullakin nyt jännät ajat.
Mä en oo miehelle puhunu mitään olotiloistani tai potentiaalisista testausajoista. Ennen yrityksen aloitusta puhuin vauvoista jatkuvasti ja jotenkin on nyt vaan tuntunut hyvältä vähän rauhottaa tilannetta. Tosin eilen kyllä puhuttiin siitä, mitä nimityksiä isovanhemmista tullaan aikanaan käyttämään. Ja toki lapset muutenkin usein on puheissa mutta ei enää niin paljoa kuin yksin kuumeillessani.
Saas nähdä montako hetkeä jaksan vielä jännittää. Jos nyt edes huomiseen...
Plussaista viikonloppua meille piinailijoille ja kaikkea kivaa muillekin!!
Aijaijai... kyllä täällä piinaillaan! Toivotan oikein kovasti plussaonnea kaikille piinailijoille! En pääse palstailemaan viikonloppuna taaskaan mutta maanantaina tulen lukemaan teidän kasaamat hirmuiset pinot ja toivottavasti pääsen onnittelemaan uusia plussanneita!
Omaa napaa: kun auroralla rintojen arkuus jatkuu kp 17 jälkeen ni mulla taas kun rinnat kipeyty kun täti tuli niin ne on edelleen arat vaikka mennään jo kp 8... eikös arkuus häviä tädin häipymisen myötä normaalisti vai miten on? Täti kun vielä tällä kertaa viipyi vain sen vaivaiset kaksi päivää... No oli miten oli, toivottavasti jaksais ens viikolla pupuilla reilusti ;-)
Joululahja-asioista: en oo ostanu vielä yhtään lahjaa, nyt viikonloppuna olis tarkotus käydä vähän shoppaamassa. Ei varmaan älyttömästi mitään ostella kun on alkamassa tuo talonrakennusprojekti niin tarttis vähän noita kukkaronnyörejä pitää tiukemmalla. Oon kyllä yhen kivan lahjan hommannu miehelle mut en voi kertoa kun se saattaa käydä lukemassa näitä juttuja ;-)
Mut hauskat viikonloput, palaillaan!
J