Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
H&M laskulle tilaaminen! Koska lasku saapuisi?
13.11.2012 |
Jos nyt tilaan laskulle (en siis tilille!) H&M:n nettipuljusta, niin koskahan lasku saapuisi?
Kommentit (3)
lopussa aina on eräpäivä. Eli jos tänään tilaat, niin lasku tulee ensi kuun kopulla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
noin kuukauden päästä tilausken saapumisesta, mikä on mielestäni melko pitkä aika.. Mutta saapuu kuitenkin :)