Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos ei ole asuntoa niin millaiseen asuntoon pääsee

Vierailija
13.11.2012 |

siis kun tulee asunnottamaksi esim jos mies heittää talostaan pihalle, millaisen kämpän saa kaupungilta vai eikö saa? kai saa jotain kun on lapsiakin vai pitääkö mennä sukulaisiin? onko ne näitä kaupungin vuokrakämppiä missä asuu kaikki jotka eivät voi itse maksaa vuokraansa kuten mustalaiset, somalit ja sossupummi-av-mammat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Kyllä ne on kaupungin vuokra-asuntoja. Naapurissa sitten asuu mitä asuu, siihen et voi vaikuttaa.

Tai sitten hankit vuokra-asunnon ihan itse.

Vierailija
2/5 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisin tietää että mihin yleensä asunnottomat laitetaan? onko ne niitä asuntoja missä juopot ja huumeiden käyttäjät asuu ja niitä saa väistellä rappukäytävässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungilla on valittavana useammantasoista majoitusta onnettomiille miehensähylkäämille av-mammoille, jotka ovat naiivisti kuvitelleet jatkavansa edustusvaimon uraa elämänsä loppuun asti ja jäävätkin nyt tyhjän päälle, kun eivät olekaan yhtään mitään ilman sitä miestänsä. He kun kuitenkin ovat niin monin tavoin parempia kuin kaiken maailman sossunelätit, jotka eivät voi itse maksaa vuokraansa (tai hankkia itselleen asuntoa).

Voit siis itse valita niistä kaupungin parempien asuntojen valikoimista, joita kaupunki antaa tilanteessasi oleville.

Vierailija
4/5 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungin asunnossa voi asua työteliäitä ydinperheitä, kunnollisia yksinhuoltajia, aktiivisia taiteilijoita tms.

Luuletko, että he haluavat sinun kaltaisen ennakkoluuloisen ja katkeran ihmisen naapurikseen? Mikä sinusta tekee sellaisen kantakirja-yksilön, että voit halveksia muita?

Kaupungin asunnoissa asuville yhteistä on vähävaraisuus, ei mikään muu. Oikeasti.

Vierailija
5/5 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuriin, saapahan vahvistusta ennakkoluuloilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi