Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No nyt apua - työhaastattelusta!

Vierailija
13.11.2012 |

Mulla on ensi viikolla työhaastattelu, edellisen kerran olen ollut vastaavassa 12 vuotta sitten KÄÄK! En muista yhtään, miten siellä pitää käyttäytyä. Tai no muistan, että edellisessäni olin kamalan epävarma ja vaatimaton, nyt on varmaan tullut itsevarmuutta mutta etten olisi sitten liian itsevarma...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jännittävät vähän, mutta ihmisiä me haastattelijatkin olemme. Paras veikutelma syntyy, kun on rehellinen -ei ole liian vaatimaton, utat ei liian itsevarmakaan. Vastaa kysymyksiin, mutta älä jää jaarittelemaan. Kättele reippaasti ja katso silmiin. t. rekrytoija

Vierailija
2/2 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä päälle siistit vaatteet (tulevan työpaikan mukaiset) mutta sellaiset jotka on sulle tutut. Ei uusia alusvaatteita, se on vihonviimeistä jos rintsikoiden kaarituki vinkuu tai alkkarit vetää vakoon...

Jos et hae taiteelliselle alalle, niin koruja kannattaa olla minimimäärä, mutta jos sulla on korvissa reiät niin laita jotkut pienet napit tai renkaat.

Sitten vastaat kysymyksiin, kysyt jos on kysyttävää. Ota vähän selvää yrityksestä, mihin olet menossa, yritä nyt ainakin opetella haastattelijasi / tulevan esimiehen nimi.

Ota todistukset mukaan. Vaikka niitä ei kysyttäisikään. Varaa parin suosittelijan yhteystiedot.

Kyllä se siitä. Nimimerkki "eilen haastateltavana".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla