Naiseltaan täysposliinia vaativa mies vastailee hetkisen asiallisiin kysymyksiin
Kommentit (17)
Ei kai kaikki nämä kysymykset voi olla asiattomia
Kysymykseni ei ollut lainkaan asiaton.
maailman naisille :D
"vaadin naiseltani":DDDDDDDD
rofl kops reps lol wtf
Olen posliini omasta halustani ja voin kertoa, että jos mies sitä rupeaisi oikein VAATIMAAN niin kasvattaisin kyllä samantien ihan täys-ryijyn! Moista ei tulla minulta vaatimaan. Päätän karvoistani ihan itse!
Ja miten naisesi saa aikaan siistin posliinin ilman jatkuvaa sänkeä ja tulehtuneita näppyjä?
Miksi näet olevasi oikeutettu vaatimaan?
ei halua?
Kiihottaako sinua nyppyinen ja kutiseva häpykumpu?
jos on itse asiallinen. "Naiseltaan" ja "vaatia" ei sovi samaan lauseeseen. Pelkkä "naiseltaan" on kauhistus.
Etkö muka ikinä salli, että nainen tarjoaa kahvit tai teet fajanssi- tai keramiikkakupista? Ainoastaan posliinikattausko kelpaa? Kenties olet hieman hienohelma.
Totean vain, että asenteesi on sitä luokkaa, että posliininakaan en koskisi sinuun pitkällä tikullakaan.
Nää on niin hienoja aloituksia. Kunnolla söhäistää muurahaiskekoon tikulla :D
Ehkä asia ei olisi saanut niin paljoa huomiota, jos avaus olisi ollut "en pidä karvaisesta pillusta".
En ole siis AP, mutta voihan sitä sanoa heti suhteen alussa ettei välitä kuin ajellusta alapäästä ja jos se ei leidille sovi, niin sitten pitää etsiä uusia vaihtoehtojoa. Ja niitähän löytyy.
Onhan sitä olemassa naisiakin joille ei kelpaa karvainen äijä ja sitten toiset "vaativat" mieheltä karvaisuutta. Kyllä se sopiva pari sieltä jostain ehkä löytyy :)
paiseita alapäässä? Riittikö puristaminen ja basibact vai pitikö käydä lääkärissä leikkauksessa ja ottaa ab-kuuri?
joten jos tulit ulos 70-luvulla luomumajavasta niin se on jättänyt sinuun pahat traumat karvoituksesta. Terapia auttaa. Suosittelen trauma tai emdr terapiaa. Sen jälkeen karvapehko ei ole enää ollenkaan pelottava!