Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista osaat, johon ei voi hankkia koulutusta ja jota muut palstalaiset eivät osaa?

Vierailija
13.11.2012 |

Siis joku taito, joka ei ole "ammatillinen" taito tai harrastuksen kautta opittu. Ei siis viulunsoitto tai vaikkapa rokotuksen antaminen.

Minä osaan 600 piin desimaalia järjestyksessä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sekä oikea- että vasenkätinen ja pystyn kirjoittamaan tai piirtämään molemmilla yhtä aikaa niin että teksteistä ja kuvista tulee toistensa peilikuvat. Eli kirjoitan siis vasemmalla kädellä oikealta vasemmalle samalla kun kirjoitan samaa tekstiä vasemmalta oikealle.

laita tuubeen heti video! On siinä aivot sulla :)

Mulla ei oo mitään kovin ihmeellistä. Saan taitettua kaikki sormeni ranteeseen kiinni sekä kämmenen, että kämmenselän puolelta. Pystyn nuolemaan kyynärpäätäni ja imemään omia nännejäni. :D

Vierailija
2/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopusta alkuun.

Nuukla atsupol äitsket ätsileiknemous itsavujus aekul naasO.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan värisyttää pupilleja

Vierailija
4/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sekä oikea- että vasenkätinen ja pystyn kirjoittamaan tai piirtämään molemmilla yhtä aikaa niin että teksteistä ja kuvista tulee toistensa peilikuvat. Eli kirjoitan siis vasemmalla kädellä oikealta vasemmalle samalla kun kirjoitan samaa tekstiä vasemmalta oikealle.

Vierailija
5/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole opetellut / harjoitellut, vaan kerran aikuisiällä kokeilin, ja meniväthän ne. Myös spagaatti onnistuu luonnostaan ja pystyn vaivatta kävelemään "nelinkontin silta-asennossa", siis sillai, että maha on ylimpänä ja selkä kaarella. Saan myös kyynärpäät yhteen selän takana. Nämä nyt tulivat ensimmäisenä mieleen.

T. Jonkin sortin käärmenainen

Vierailija
6/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

supertaitava eläinten lukija (kuten vaikka Tuire Kaimio), mutta eläinten käyttäytymisen tarkkaileminen on kuitenkin mulle luontevaa ja hämmästyn aina, kun ihmiset eivät ymmärrä vaikkapa koiran yksinkertaisia viestejä, vaikka heillä itselläänkin olisi koira.

Vierailija
7/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus saan myös sormien nivelet lukkoon :)

Vierailija
8/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pupilleja?

Vierailija
9/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän osaa moni muukin, MUTTA jos ei saa, sitä ei kauheasti pysty harjoittelemalla parantamaan.

Vierailija
10/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pupilleja?

Vierailija
11/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peilikuvina, itse asiassa aika helppoa, muta nuo piirrokset olisi kiva nähdä.

Vierailija
12/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka osasi kirjoittaa myös ylösalaisin kaunokirjoitusta. Muuta hän ei sitten juuri osannutkaan.

Vierailija
13/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn nuolemaan kyynärpäätäni ja imemään omia nännejäni. :D

...tai ei uskota.

Vierailija
14/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilusti alle minuutissa (en muista enää enkkaani)

Vierailija
15/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa tietää :)

Vierailija
16/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin varmasti pärjää elämässä ilmankin näitä taitoja. :)

Vierailija
17/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän ennakkoon mitä tapahtuu, usein jotain aivan harmitonta. Tällä viikolla kaksi tapausta.

Vierailija
18/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ..samalla kun kirjoitan OIKEALLA kädellä samaa tekstiä vasemmalta oikealle, lisättäköön tämä selvennys

Vierailija
20/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset