Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hmm osaisko joku sanoa tähän jotain.....

Vierailija
13.11.2012 |

jos aviomies esittää olevansa paljon lasten kanssa kun avioliitto on jo rappiolla (hyvinä aikoina ei paljon tehnyt mitään niiden kanssa vaan alkoi nyt kun meillä kahdella menee huonosti) niin mitenkähän yleensä se kiinnostus jatkuu, kun on asumuserossa? Jaksaako mies olla kiinnostunut lapsistaan? Ja kuinka kauan? Lopahtaako se vaikka on nyt kiinnostunut? Vai jatkaako kiinnostuneet lasten tapaamista myös asumuserossa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsistaan, ja jatkavat sitä sitten jatkossakin, kun ovat päässeet kerrankin vauhtiin.

Vierailija
2/4 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän pysty mitään sanomaan. Itse tunnet miehesi parhaiten.

Voisiko olla mahdollista korjata teidän välejä vai onko ero ainoa vaihtoehto? Oletteko perehtyneet esimerkiksi perheasioiden neuvotteluun? Lisätietoja löytyy vaikka googlettamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on väkivaltainen eikä halua muuttua. en oikein halua olla sellaisen kanssa :(

Vierailija
4/4 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua säälittää se myös. se on alkanut nukuttamaankin lapsia ja ihan selvästi nauttii siitä. on vaihtanut vaippoja. mutta minulle on aina nyreä ja vihainen. en halua rikkoa sen ja lasten välejä kuitenkaan, enhän minä saa kun hän on kuitenkin lasten isä.