Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerropa totuus, jota ei ole tapana sanoa ääneen!

Vierailija
12.11.2012 |

Kommentit (272)

Vierailija
61/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään naisen ihannemies ei ole kalpea ja hintelä nörtti

Vierailija
62/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskunta on yhdessä liikkeellä, ja naisen silmiin osuu joku tuntematon / puolituttu / tuttu nainen.

Jos naisen kommentti on luokkaa "huora, tyhmä bimbo, lutka, aivoton barbie" hän on kateellinen tälle naiselle ja ehkä mustasukkainen, siis pelkää miehensä pitävän tätä naista viehättävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssä on ryssä vaikka voissa paistais

Vierailija
64/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero keskipalkoissa voi olla 20 %, mutta sillä ei ole mitään väliä, koska suurin osa erosta selittyy miesten hakeutumisella parempipalkkaisiin tehtäviin ja parempipalkkaisille toimialoille, joilla on keskimäärin myös suurempi työttömyyden riski. Lisäksi miehet tekevät pidempää päivää ja viettävät lyhyempiä aikoja pois työelämästä. Vertailukelpoinen yhteismitallistettu tuloero on vain noin 6 %.

Vierailija
65/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se näyttäisi olevan. Ja ei, en ole suomenruotsalainen.

Vierailija
66/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät oikeasti hyvinkin laihoista naisista. Laihemmista kuin naiset itse tajuavat.

Vierailija
67/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo muuttuu ilmastonmuutoksen takia elinkelvottomaksi 2100-luvulla.

Vierailija
68/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain enemmän huomiota huomattavan alipainoisena kuin nyt normaalipainoisena ikinä. Olin 44-46kg ja 166cm pitkä, nyt painan alle jotain 56-60kg välillä.

Miehet pitävät oikeasti hyvinkin laihoista naisista. Laihemmista kuin naiset itse tajuavat.

Vierailija
69/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tiedän faktoiksi työni puolesta:

- noin puolet nk. erityislapsista, joilla on diagnoosina adhd, add tmv. eivät ole oikeasti erityislapsia, vaan lapsia joita ei ole osattu/jaksettu kasvattaa. Vanhemmat ravaavat lääkäreillä saadakseen diagnoosin, eivätkä oikeasti halua tehdä lapsen eteen mitään.

- suurin osa isistä, jotka ns. ovat vaimon kanssa sopineet että lapsille on parempi olla kotihoidossa tekevät sen itsekkäistä syistä eikä lasta ajatellen. Miehet ymmärtävät, että pääsevät itse helpommalla kun vaimo on kotona. Ei tarvitse osallistua lasten viemiseen/ hakemiseen, kotitöitä täytyy tehdä vähemmän ja ylitöitä voi tehdä vapaammin.

Tein yhtä työhöni liittyvää kyselytutkimusta, ja yli puolet miehistä myönsi tämän avoimesti, ja vielä useampi epäsuorasti. Kävi myös ilmi, että jos olisi mahdollisuus siihen että vaimo töissä käydessään hoitaisi kaikki kotihommat, miehet haluaisivat mieluummin vaimon käyvän töissä. Tähän suurimpana syynä parantuva rahatilanne, mutta myös se, että vaimo on mielenkiintoisempi (!!!!) käydessään töissä.

Tutkimukseen osallistui melkein 600 miestä.

Tämä fakta omien havaintojen pohjalta:

Naiset ovat usein todella huumorintajuttomia ja melko tylsiä persoonina. Onneksi on piikkeuksiakin.

Vierailija
70/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten lihavuus on vanhempien syytä. (ellei lapsi kärsi jostain sairaudesta mikä aiheuttaa lihavuuden). Lapsensa lihottava vanhempi on huono vanhempi. Lihavalla lapsella on paljon huonommat lähtökohdat elämään kuin normaalipainoisella. Jos lihavan lapsen vanhempi ei ole valmis ruokaremonttiin hän laittaa muut asiat lapsensa terveyden ja onnellisuuuden edelle. Asia josta ei voi puhua ääneen, koska saa heit ylipainoisten vihat päällensä, vaikka asia on ihan täyttä faktaa. Lihavuus on epäterveellistä ja johtuu liiasta syömisestä (edelleen poislukien lihavuutta aiheuttavat sairaudet). Ja nämä lihomista aiheuttavat sairaudetkaan eivät aina ole selitys, tällöin pitää vaan tarkkailla ruokavaliota entistä tarkemmin.

Vierailija
71/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmien pitää kompensoida älyllistä vajavaisuutta ulkonäöllä.

Kaikki tyhmimmät tyypit mitä minä tiedän laittavat viimeiset rahansa johonkin kysien pidennykseen ja kosmetologille! :D

Vierailija
72/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi haluaa toiseksi lapsekseen eri sukupuolta olevan lapsen, kuin esikoinen on.

"Pääasia, että on terve" -valheet voi jättää omaan arvoonsa. Toiveissa on kuitenkin eri sukupuolisia lapsia.

Jos sitten sattuu syntymään pelkkiä tyttöjä tai poikia, ne kyllä sitten hyväksyy, mutta raskausaikana toiveet ovat eri.

Niin, minulla on kolme poikaa.

Täällä on jo moni esittänyt oman mielipiteensä totuutena, "kaikki haluavat tytön", "kaikki haluavat pojan".. no eivät halua. Ihmiset haluavat, mitä haluavat. Minä haluaisin toisen tytön.

Vierailija
73/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jäänyt kiinni vielä. Ainoa huono puoli on siivoaminen.

Vierailija
74/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sillä on väliä että seksiä harrastaessa saa orgasmin! En usko alkuunkaan näitä lauseita: En saa koskaan orgasmia miehen kanssa, mutta seksin harrastaminen on silti kivaa... Joo, joo, ei paljoo huvittas olla miehen panopuuna jos ite ei siitä mitään saa.

Meillä on loppunut seksi tuon takia. Kuka jaksaa 10v olla vain panopuuna?

En tiedä onko tämä jo sanottu, mutta kotiäitiys ei todellakaan ole työtä siinä missä kaikki muu työ vaikka kotiäidit näin sanovat. Siitä ei pidä maksaa palkkaa eikä se ole niin hirveän raskasta jos sitä ei raskaaksi tee. Raskasta on vain vähäinen sosiaalinen elämä, kuten usein kotiäidillä on.

Olen kotiäiti, mutta en kestä sitä ruikutusta, kun "tätä TYÖTÄ ei kukaan arvosta".

Vierailija
75/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi haluaa toiseksi lapsekseen eri sukupuolta olevan lapsen, kuin esikoinen on.

"Pääasia, että on terve" -valheet voi jättää omaan arvoonsa. Toiveissa on kuitenkin eri sukupuolisia lapsia.

Jos sitten sattuu syntymään pelkkiä tyttöjä tai poikia, ne kyllä sitten hyväksyy, mutta raskausaikana toiveet ovat eri.

Niin, minulla on kolme poikaa.

Täällä on jo moni esittänyt oman mielipiteensä totuutena, "kaikki haluavat tytön", "kaikki haluavat pojan".. no eivät halua. Ihmiset haluavat, mitä haluavat. Minä haluaisin toisen tytön.

Komppaan viimeistä kommentoijaa. Halusin 3 tyttöä ja sain :) Neljättä lasta ei tule, mutta jos kuvittelen tilanteen, että tulisikin, toivoisin siitäkin tyttöä.

Mieheni toivoi varmaan ekasta enemmän poikaa, mutta huomattuaan, että tytön kanssa voi leikkiä ihan samat leikit ja toisaalta tyttö ei ole niin riiviö kuin tuntemamme poikalapset hänkin toivoi jo toisesta lapsesta tyttöä.

Jos yleistän, niin mielestäni naiset toivovat enemmän tyttölasta, miehet toivovat enemmän poikalasta. Ja mielestäni se on aika luonnollista, koska lapsen haluaa nähdä vähän kuin "omana kuvanaan".

Vierailija
76/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on lapselle trkeämpi kuin isä.

Vierailija
77/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole hyviä vanhempia lapsilleen.

Tunnekylmyys, itsekkyys, epäkypsyys, laiskuus, holtittomuus, itsekurin puute, addiktiot (viina, huumeet, lääkeriippuvuus), elämänhallinnan puute, sairaudet (mm. masennus, mielen järkkyminen jne) epävakaisuus, väkivaltaisuus tekevät usein huonon vanhemman.

Kaikki eivät osaa myöskään kasvattaa lapsia, tai luoda turvallista ja rakastavaa kodin ilmapiiriä.

Ei osata/jakseta pitää yllä rutiineja, siisteyttä, ei jakseta lasten kanssa ulkoilla, tehdä terveellistä kotiruokaa, harrastaa liikuntaa, leikkiä ja touhuta lasten kanssa, rakastaa ja helliä lapsia, pitää kuria ja säännöistä kiinni ilman väkivaltaa tai lepsuilua. Ei osata olla itse esimerkkinä lapsille. Ei jakseta antaa aikaa lapsille, tai seurata esim. koulunkäyntiä ja kuulumisia, kaveriporukan koostumista jne. Ei jakseta itkevää vauvaa.

Vierailija
78/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki esimiehet eivät ole hyviä. Kaikki työntekijät eivät ole hyviä.

Huonolla esimiehellä on tuhoisammat seuraukset kuin huonolla duunarityöntekijällä työyhteisöön.

Oman kokemukseni mukaan, työpaikalla ei saa tunnustaa, että se persoonaltaan vaikea "Pirkko" aikaan saa minussa pahaa oloa, vaikka kaikki tietävät Pirkon olevat hankala henkilö, joillekin enemmän joillekin vähemmän.

Jos puutun työpaikan alistajan toimiin, kärsin itse siitä eniten. "Pirkko" ryhtyy vielä vimmaisemmin kiusaamaan, ja esimiehen silmissä saan itse hankalan maineen nostamalla ns. kissan pöydälle, jota kukaan ei halua tunnustaa.

Vierailija
79/272 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihataan, koska heille ollaan katkeria ja kateellisia

Vierailija
80/272 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää miesten homoseksuaalisuutta ja transseksuaalisuutta: naisten virtsan mukana hormonit päätyvät vesistöihin/ympäristöön ja sieltä kaloihin ja riistaeläimiin ja sitä kautta miesten ravinnoksi > vähitellen hormonit muuttavat miehiä naismaisemmiksi