olen tappanut äitini liikenneonnettomuudessa, mikä rangaistus?
Oli oma syyni. En ole mamu vaan syntynyt Tammisaaressa. Ajoin rekan alle. Äitini kuoli heti. Mikä on rangaistukseni?
Olin vuosia terapiassa. Sain pienet sakot. En aja enää ikinä ja pelkään autokyydissä vielä 7 vuotta sen jälkeen. Olin saanut ajokortin kahta vuotta aikaisemmin.
Tarina on tosi ja tuli mieleen tuosta bussikuskista.
Kommentit (4)
Ei taida vertaiskokemuksia löytyä. Jos äitisi oli rakas, niinkuin useimmilla ihmisillä on, niin luultavasti on ollut rankkaa tuon jälkeen. Äitisi tuskin olisi halunnut sitä, vaan että pääsisit elämään täyttä elämää.
Maailmassa sattuu paskajuttuja, joille ei vaan voi mitään. Yhtä hyvin olisi voinut käydä toisin päin, jos äitisi olisi ollut sattumalta puikoissa.
Silloin kun liikenteessä käy vahinko, seurauksena voi olla kuolema tai terveyden menetys. Koskaan ei tiedä kenen kohdalle se sattuu.
"Rangaistuksena" menetit läheisen rakkaan äitisi. Pienet sakot sun muut yhteiskunnan rangaistukset eivät tunnu miltään siihen verrattuna. En tiedä miten tapaustasi voidaan verrata bussikuskiin joka ajaa itselleen tuntemattoman ihmisen yli.
Ja muihin ketjuihin mamubussikuskien haukkujia, mutta tötöilevä suomalainen ei kiinnosta ketään.