Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään hoitovapaalla olleille kysymys: mitä sinun piti mielestäsi

Vierailija
12.11.2012 |

ehtiä tehdä vielä viimeisinä viikkoina ennen töihin paluuta?

Minulla on pakkomeille siivota kaikki kaapit, tilata ja järjestää valokuva-albumit kuntoon, viedä tavaraa kierrätykseen, ostaa kaikki työhönpaluun jälkeisten 3kk ajan synttärilahjat yms valmiiksi, pestä ikkunat, kuurata kylppäri ja sauna, olla lapsen kanssa leppoisasti, käydä muksun kanssa teatterissa, museossa, näyttelyssä ja metsäretkillä. Huh huh.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi harjoittelin heräämään työhön menoaikaan, tutustuttiin päiväkotiin ja tein ruokaa evääksi töihin ja iltaruoaksi ainkain kuukauden tarpeisiin pakkaseen. tarkistin myös, että minulla on työvaatteet, joihin mahdun (vanhat olivatkin liian isoja)

Nimikoin vielä lasten vaatteet ja hankin kaikki perustarpeet kotiin (pesuaineet, puurohiutaleet jne)

Vierailija
2/5 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin tehdä kaiken tuon ihan normaalielämässä.

Kahdeksan vuotta olin kotona ja menin töihin vasta sitten kun nuorin oli neljä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo koskaan ajatellut että pitäisi jotenkin valmistella. Kai se riittää että nimikoi lapsen vaatteet ja päivittää työvaatteet sopiviksi. Mitä sitä muuta?

Vierailija
4/5 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miehen kotiin hoitovapaalle, joten ei tarvinnut saada maailmaa valmiiksi.

päivähoitoon tutustuminen ja parit siistit työvaatteet, ellei työnantaja niitä anna. Muuten keskittyisin leikkimään lapsen kanssa.

Vierailija
5/5 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kauhea kiire siivota kaapit, ostaa lapsille tarhavaatetet, pestä ikkunat, järjestää varasto ja kirjahylly :). Kaikkea, mitä ajattelin, etten sitten enää ehdi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän