Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista ihmisistä et pidä?

Vierailija
12.11.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytyvät huonosti lapsia kohtaan, esim eivät tervehdi ym. Uskomattomia kusipäitä ns aikuisissa, toki näillä on nupissa jotain häikkää, mutta oksettaa silti.

Vierailija
2/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan nyt mielipide eroja ja makuasoita... Ärsyttää suunnttomasti kun ihmiset pitävät omaa mielipidettään ainoana oikeana ja kaikki toisin ajattelevat ovat idoitteja jotka eivät ymmärrä mistään mitään!! Sitten kun näitä oman mielipiteensä joka väliin huutelijoilta kysyy perusteluja mielipiteelleen on vastaus yleensä "noku siksi vaan kun mä ajattelen näin" tai "koska mä oon oikeessa".

Mielipiteillä ei yleensä ole myöskään mitään tosiohjaa. Siis hän voi olla sitä mieltä että graavilohi on pahaa vaikkei ole koskaan maistanutkaan tai että kaikki tummaihoiset ovat tyhmempiä kuin hän vaikka ei olekkaan koskaan yhdenkään tummaihoisen kanssa keskustellut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pidän harvoista ja valituista ihmisistä, vaikka lähtökohtaisesti yritän asennoitua avoimin mielin uusiin tuttavuuksiin. Iso osa ihmisistä on aika kylmää, ilkeää ja itsekeskeistä ulkokultaista sakkia, joten kuinka sellaisista pitää voisi.

Vierailija
4/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka yrittävät manipuloida toisia. Tapojahan siihen on monia, ehkä eniten ärsyttää marttyyrit.

Vierailija
5/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töykeistä, jotka asettavat itsensä toisen yläpuolelle, tylyistä, ilkeistä, kateellisista, juoruilevista

Vierailija
6/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa alkaa pumpata ihmisiltä sosiaalista panosta, vaan toivon, että vastavuoroisuus pelaa ilman mitään mindgamea. Kiitos.

Vierailija
7/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tapauksia löytyy tietystä ammattiryhmästä eniten.

Vierailija
8/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka luulevat olevansa jotenkin erilaisia. Sellaisista jotka kuvittelevat esim. pukeutumisellaan poikkeavansa massasta, mutta loppupeleissä pukeutuvat täysin samalla lailla kuin kaikki muutkin jotka haluavat ns. erottua massasta.

Vierailija
9/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettavista, teeskentelevistä selkäänpuukottajista en ainakaan.

Vierailija
10/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisista ihmisistä.

Rasistisista ja/tai sovinistisista ihmisistä.

Ihmisistä, joiden mielestä tietämättömyys on hyve, ja sivistys keikarointia.

Ihmisistä, joiden mielestä varallisuus on ihmisarvon mitta.

Kaikkien edellä mainittujenKIN kanssa yritän tulla toimeen, mutta en ala sydänystäväksi, enkä hae heidän seuraansa.

Vierailija
11/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka arvostelevat ja arvottavat ihmisiä ulkonäön ja pukeutumisen mukaan.

Kyylistä.

Fanaatikoista.

Muiden henkilökohtaisia valintoja arvostelevista ihmisistä, jotka pitävät omaa tapaansa toimia aina muita parempana.

Kah, siinähän tulikin jo 95% palstalaisista!

Vierailija
12/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvasta ihmisestä pidän ja hyvin harva ihminen pitää minusta.

No mutta jos pitää jotain erityistä mainita niin tällä hetkellä ehkä eniten ärsyttävät ne leikkipuistojen sisäpiirimammat jotka katsovat uusia ihmisiä nenänvarsiaan pitkin ja hymähtelevät vammaisesti jos heille sanoo jotain. Vaikuttavat aika kovasti entisiltä koulukiusaajilta.

Vaikka en ihan hirveästi ihmisistä pidä, niin olen silti kaikille ystävällinen ja kohtelias, ihan oikeasti, koska minut on kasvatettu siihen että kaikille on oltava ystävällinen. Minua ärsyttää siksi nuo sisäpiirimammat, kun heille ei tunnu olevan käytöstapoja mihinkään suuntaan. Hienoja esikuvia lapsilleen.. NOT.

Vierailija
13/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolta puuttuvat alkeellisetkin käytöstavat. Eivät tajua että kaikille tulee olla ystävällisiä, vaikkeivät siitä toisesta osapuolesta lainakaan pitäisikään. Ja lisäksi ovat kaikessa niin perusnegatiivisia.

Vierailija
14/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat nollassa, eli ei katsota puhuessa päinkään ja näpytellään kännykkää, sovitusta aikataulusta ei pidetä kiinni, kaivetaan nenää. Juhliin tullaan rähjäisissä farkuissa ja tennissukissa, lasten kuullen puhutaan aikuisten juttuja. Juttuaiheet juoruilu, paskanpuhuminen ja muiden haukkuminen kun eivät ymmärrä tätä suurta mieltä. Sama ihminen on vain amiksen käynyt, mutta tietää esim. lääketieteestä mielestään enemmän kuin yksikään erikoislääkäri, jonka luona olemme lastamme käyttäneet- ihan rohkeasti lyttää lääkäreiden lausunnot, mielipiteet ym. Lapsellamme on lääkitys, johon liittyvät huonot uutiset hän aina muistaa linkittää minulle. Syytä tämmöiseen käytökseen en ole löytynyt ja usein tulee ihan outo olo, kun anopin kanssa joutuu tekemisiin...olen alkanut välttelemään sellaisia tilanteita ihan tarkoituksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi