Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat perheet ovat luppoisia ja onnellisia, mutta yksinäiset lihavat...

Vierailija
12.11.2012 |

Ovat katkerimpia ja epäystävällisimpiä ihmisiä mitä maa päällään kantaa. Itseinho, katkeruus, epätoivo ja yksinäisyys oikein hikoilee niiden otsalle kun ne joutuvat asioimaan ihmisten kanssa joihin tuntevat kateutta. Palveluammateissa toimivat läskit ovatkin tästä syystä johtuen, aivan hirveää sakkia. Ei niiden kanssa voi keskustella mistään asiallisesti, kun aina ne on sitruuna naamalla tivomassa että "ei onnistu! Ei! Ei!" ihan ystävällisiin pyyntöihinkin.

Lihava pikkuvirkamies jollain VR:n asemalla... Voiko vittumaisempaa yksilöä ollakaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihan vaikeina, sellaisia ne yksinäiset läskit on.

Vierailija
2/14 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavempihan se on yhdessä mässyttää naksuja, karkkia, pullaa, makkaraa, pizzaa yms. kuin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on vieressä samanlainen hengenheimolainen jonka elämä pyörii sen syömisen ympärillä, niin osaa pillerit olla stressittä ja ei joudu tuntemaan syyllisyyttä.

Läskit sinkut taas ei ole eikä tule koskaan saamaan munaa, ja vuosien kuluessa se kyllä purkautuu ulos vihana ja katkeruutena.

Vierailija
4/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ruokakaupassa maksamassa, kun kassalla huomasin että tomaattirasiassani oli muutama tomaatti ihan muhjuna. Kysyin myyjältä että voinkos käydä vaihtamassa sen ehjänä rasiaan, ja aluksi myyjä oli että "mitä häh?!?" ja sen jälkeen alkoi tiivaasti valittamaan että "ihan itse muhjasit noilla muilla ostoksillasi että pidä ne rikkomasi itselläsi"... Ja naama ihan punaiseksi meni pullukka myyjällä samalla kuin minua valisti.

Varmaan sitä sit ahdisti että joku ostaa muutakin syötävää kuin sipsejä ja makkaraa kuten itse tekee.

Vierailija
5/14 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR:llä on eräs noin viisikymppinen naiskonduktööri, joka on suoraan sanottuna törkeä ja niin lihava, että juuri ja juuri mahtuu kulkemaan siinä Pendolinon käytävällä. On todella katkeran ja ilkeän oloinen. Asiakaspalvelija on aika ironinen ilmaus kuvaamaan tämän ammattia.

Vierailija
6/14 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummatkin siskoistani ovat juuri niin katkeria kuin olla ja voi. Maailma kohtelee muka juuri heitä kauhean huonosti ja heillä on vaikeaa. Eihän minulla yhäidillä voikaan olla yhtä vaikeaa kuin yksinäisillä sinkku naisilla... Ja heti puhutaan pahaa exien nykyisistä.

Vierailija
7/14 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella asiatonta tekstiä, joka tekee minut ylipainoisena kanssaihmisenäsi todella surulliseksi. Katkera ja epäystävällinen en ole. Sen sijaan ap voisi miettiä, mikä hänen elämässään on se ongelma, joka on hänestä tehnyt noin katkeran ja epäystävällisen?

Vierailija
8/14 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei kelvata parisuhteeseen. Sitten vielä ollaan niin jämähtäneitä siihen mitä suuhun pistetään. "Pitäisi laihduttaa, mutta ku ei pysty olla ilman suklaata/sipsejä/pullaa/karkkia/..."

Vierailija
9/14 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei kelvata parisuhteeseen. Sitten vielä ollaan niin jämähtäneitä siihen mitä suuhun pistetään. "Pitäisi laihduttaa, mutta ku ei pysty olla ilman suklaata/sipsejä/pullaa/karkkia/..."

Täällä on tyytyväinen ylipainoinen. Ei tarvitse koko ajan pyrkiä kelpaamaan muille ja mitata omaa arvoaan sen mukaan. Ihan riittää, että kelpaa itselleen.

Vierailija
10/14 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tyytyväinen ylipainoinen. Ei tarvitse koko ajan pyrkiä kelpaamaan muille ja mitata omaa arvoaan sen mukaan. Ihan riittää, että kelpaa itselleen.

Aika puolustelevalta ja katkeralta viestisi kyllä kuulostaa. Jos olisit oikeasti tyytyväinen, ei sinun tarvitsisi pillastua, puolustella eikä tulla surulliseksi.

Vierailija
11/14 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika puolustelevalta ja katkeralta viestisi kyllä kuulostaa. Jos olisit oikeasti tyytyväinen, ei sinun tarvitsisi pillastua, puolustella eikä tulla surulliseksi.

Tulen surulliseksi siitä, kun joku tällaisella mammapalstalla kirjoittelee niin kuin ap. Sellainen ihminen on selvästi jotenkin onneton ja pyrkii purkamaan pahaa oloaan ajattelemalla, että toisella olisi asiat jotenkin kauhean paljon pahemmin kuin hänellä.

Toivottavasti ap saa apua ongelmiinsa esimerkiksi joltain ammattiauttajalta. Ei ole tervettä elätellä toiveunia siitä, että meillä ylipainoisilla olisi asiat jotenkin kurjasti. Voi tulla ikävä törmäys todellisuuteen, kun tapaa sen oikeasti elämäänsä tyytyväisen ylipainoisen.

Vierailija
12/14 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ylipainoinen hoikkaan väestöön verrattaessa, mutta minulle tämä paino on luonnollisin ja tervein. Olen 29 vuotias, 115 kiloinen 172 senttinen kahden lapsen äiti. Tunnen olevani terveempi kuin koskaan, ja jos päiväkalorit jäävät alle 3000 olen kyllä paljon voimattomampi ja huonotuulisempi. Eli tärkeintä ei ole tuijottaa peiliin ja muotilehtiin, vaan kuunnella sitä omaa kroppaansa!

Vierailija
13/14 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieettiä joskus kokeilin, ja kroppani meinasi hajota aivan täysin siitä. Minulla on lapsuudesta asti ollut huonot nivelet ja polvet, ja pitkät kävelyt toivat vain turhaa kärsimystä, jota puutteellinen ravinto vielä henkisesti lisäsi. Ymmärsin että minun ruumiin on tällaiseksi syntynyt, ja terveempi olen jos elän kuin olen tottunut elämään. Ja siksi olenkin terve ja onnellinen nyt.

Vierailija
14/14 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla röntgenkatse käytössä?

Vai ihan itsestäsikö puhut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän