wt-puheentunnistin
Aito wt sanoo "KOSKA?" tarkoittaessaan "MILLOIN?" ("Koska on itsenäisyyspäivä?")
Aito wt sanoo "pakkanen", kun tarkoittaa pakastinta. ("Otin pullaa pakkasesta")
Aito wt sanoo "rehut", kun tarkoittaa vihanneksia ("Meillä ei mitään rehuja syödä")
Mitäs muita olette huomanneet?
Kommentit (10)
Käytetään pienistäkin vauvoista termejä kusi, paska jne. Sitähän nuo on, mutta tuntuu kovilta ilmaisuilta lasten kanssa.
- Joka toinen sana kirosana
- Kiroilu eritysesti lasten kuullen/lapsille.
- Muiden "rumien" sanojen/ilmisujen käyttö varsinkin puhuttaessa lapselle (turpa kiinni, turpa umpeen, pää kiinni, perse, 'yrjöäminen' oksentamisesta, 'räkiminen' vauvan kuolaamisesta)
- Mutsi ja faija -nimitykset omista vanhemmista tai itsensä kutsuminen niillä nimillä
- Kuka=ketä, esim. laulamaan=laulaan (Ketä lähtee laulaan?)
- Muiden "rumien" sanojen/ilmisujen käyttö varsinkin puhuttaessa lapselle (turpa kiinni, turpa umpeen, pää kiinni, perse, 'yrjöäminen' oksentamisesta, 'räkiminen' vauvan kuolaamisesta)
- Mutsi ja faija -nimitykset omista vanhemmista tai itsensä kutsuminen niillä nimillä
ole mitään wt-paskaa, vaan stadia. Aidot stadilaiset eivät ikinä täytä wt-kriteereitä, joten sulla menny koko ajatus vinoon.
mun korvaan joku "äitee", emäntä tai muori on melko karuja, mutta murteensa kullakin. Mä olen mutsi!
äänestää persuja ja haukkuu tällä palstalla vihreitä.
(Filosofian maisteri & white trash)
oon kyllä tohtorintutkinnon suorittanut kansainvälisesti toimiva dosentti, mutta mulla on myös juuret hämäläisellä maaseudulla. Koskas se taas olikaan kun se kinkku laitettiin pakkaseen ja joulun jälkeen on pakko saada pian jotain rehuja...
vittu vittu ja tähän väkiin nasaali SSSSSuhinaa ja taas vittu jne
vittu vittu ja tähän väkiin nasaali SSSSSuhinaa ja taas vittu jne
SSSSSä taidat olla joku vitun SSSSSavolaine ku alat urpiii vittu SSSä mitää tajuu joSSS mä pamlaan sulle stadin slangii tai skrivaan tänne jotai mitä me kaifojen kans SSufeel lätistää. Vedä ittses jojoo, SSSSnaijatsä?
Vierailija kirjoitti:
- Kuka=ketä, esim. laulamaan=laulaan (Ketä lähtee laulaan?)ole mitään wt-paskaa, vaan stadia. Aidot stadilaiset eivät ikinä täytä wt-kriteereitä, joten sulla menny koko ajatus vinoon.
mun korvaan joku "äitee", emäntä tai muori on melko karuja, mutta murteensa kullakin. Mä olen mutsi!
Älä petä itseäsi. Jokainen "aito stadilainen" on wt vaikka joka wt ei olekaan "aito stadilainen".