Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

wt-puheentunnistin

Vierailija
12.11.2012 |

Aito wt sanoo "KOSKA?" tarkoittaessaan "MILLOIN?" ("Koska on itsenäisyyspäivä?")

Aito wt sanoo "pakkanen", kun tarkoittaa pakastinta. ("Otin pullaa pakkasesta")

Aito wt sanoo "rehut", kun tarkoittaa vihanneksia ("Meillä ei mitään rehuja syödä")

Mitäs muita olette huomanneet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Joka toinen sana kirosana

- Kiroilu eritysesti lasten kuullen/lapsille.

- Muiden "rumien" sanojen/ilmisujen käyttö varsinkin puhuttaessa lapselle (turpa kiinni, turpa umpeen, pää kiinni, perse, 'yrjöäminen' oksentamisesta, 'räkiminen' vauvan kuolaamisesta)

- Mutsi ja faija -nimitykset omista vanhemmista tai itsensä kutsuminen niillä nimillä

- Kuka=ketä, esim. laulamaan=laulaan (Ketä lähtee laulaan?)

Vierailija
2/10 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään pienistäkin vauvoista termejä kusi, paska jne. Sitähän nuo on, mutta tuntuu kovilta ilmaisuilta lasten kanssa.

- Muiden "rumien" sanojen/ilmisujen käyttö varsinkin puhuttaessa lapselle (turpa kiinni, turpa umpeen, pää kiinni, perse, 'yrjöäminen' oksentamisesta, 'räkiminen' vauvan kuolaamisesta)

- Mutsi ja faija -nimitykset omista vanhemmista tai itsensä kutsuminen niillä nimillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään wt-paskaa, vaan stadia. Aidot stadilaiset eivät ikinä täytä wt-kriteereitä, joten sulla menny koko ajatus vinoon.

mun korvaan joku "äitee", emäntä tai muori on melko karuja, mutta murteensa kullakin. Mä olen mutsi!

Vierailija
4/10 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestää persuja ja haukkuu tällä palstalla vihreitä.

Vierailija
5/10 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Filosofian maisteri & white trash)

Vierailija
6/10 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kyllä tohtorintutkinnon suorittanut kansainvälisesti toimiva dosentti, mutta mulla on myös juuret hämäläisellä maaseudulla. Koskas se taas olikaan kun se kinkku laitettiin pakkaseen ja joulun jälkeen on pakko saada pian jotain rehuja...

Vierailija
7/10 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu vittu ja tähän väkiin nasaali SSSSSuhinaa ja taas vittu jne

Vierailija
8/10 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu vittu ja tähän väkiin nasaali SSSSSuhinaa ja taas vittu jne

SSSSSä taidat olla joku vitun SSSSSavolaine ku alat urpiii vittu SSSä mitää tajuu joSSS mä pamlaan sulle stadin slangii tai skrivaan tänne jotai mitä me kaifojen kans SSufeel lätistää. Vedä ittses jojoo, SSSSnaijatsä?

Vierailija
9/10 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin keksitty.

Vierailija
10/10 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ole mitään wt-paskaa, vaan stadia. Aidot stadilaiset eivät ikinä täytä wt-kriteereitä, joten sulla menny koko ajatus vinoon.

mun korvaan joku "äitee", emäntä tai muori on melko karuja, mutta murteensa kullakin. Mä olen mutsi!

Älä petä itseäsi. Jokainen "aito stadilainen" on wt vaikka joka wt ei olekaan "aito stadilainen".