Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ehdokkaana ja täytin vaalikonetta. Mitä ihmettä!?!

Vierailija
13.09.2012 |

Siellä kysyttiin että "Todellisuuden ja elämän hallinta on nykyisin yhä vaikeampaa." Samaa mieltä vai eri mieltä?

Onko tämä joku sellainen kysymys, jolla mitataan, onko ehdokas täysjärkinen? Inttiin menessä aiemmin (en tiedä onko nykyään) kysyttiin näitä tämän tyylisiä, että puristaako vanne päätäsi.

Mitä mieltä, onko kysymyksessä mitään järkeä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän puolueen ehdokaaksi sinut on kelpuutettu?

Voisitko ajatella, että tuolla kysymyksellä selvitetään siun näkemystäsi siitä, millaista nykyihmisen arkielämä on? Että onko elämän hallinta joillekin niin vaikeaa, että heillä on esim. suurempi riski syrjäytyä. Vaikka olisi ehkä syytä, niin sinun todellisuustajuasi siinä ei mitata.

Vierailija
2/4 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onko elämän hallinta joillekin niin vaikeaa, että heillä on esim. suurempi riski syrjäytyä.

Ei kyllä tullut syrjäytyminen tuosta lauseesta mieleenkään. Ihan väärät sanat lauseessa, vai onko tämä jonkun tietyn puolueen jargonia asiasta, joka voisi reippaasti sanoa niillä sanoilla, millä siitä puhutaan oikeasti, eikä hienostella.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sääli, koska niiden avulla voisi varmasti löytää oikeasti sopivan ehdokkaan, jos kysymykset olisi laadittu oikein.

Tai no, enpä tiedä siitäkään. Viimeksi kun itse etsin ehdokasta koneella, ennakkosuosikkini oli vastannut yhteen kysymykseen täysin päinvastoin kuin itse vastasin. Vasta hänen tarkentavan selityksensä luettuani ymmärsin, että hänen vastauksensa oli minunkin mielestäni parempi. Minulla ei vain ollut aiheesta riittävästi pohjatietoa, jotta olisin osannut vastata oikein.

Harva niitä selvennyksiä varmaan kuitenkaan jaksaa lueskella, joten..

Pidä mieluummin blogia! Sen kautta tulee paljon paremmin ilmi, mitkä asiat ovat oikeasti sinulle tärkeitä ja mistä tiedät eniten. Ja jos saat vilkasta keskustelua aikaan, saat myös ansaittua huomiota ja näkyvyyttä!

Vierailija
4/4 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten tuollaisilla epämääräisillä kysymyksillä tulee mitään selvyyttä mihinkäään.