Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä Muru on saanut nimensä?

Vierailija
11.11.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi sitä Muruksi.

Vierailija
2/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alfauros Micke kutsui murua muruksi. Nimi bongattiin kun muru kertoi että Micke oli sanonut "muru, mä oon naimisissa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alfauros Micke kutsui murua muruksi. Nimi bongattiin kun muru kertoi että Micke oli sanonut "muru, mä oon naimisissa".

No entä onko tämän välisuhteen oikea nimi Micke vai mistä se on peräisin?

Ap

Vierailija
4/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sanonut myös että "muru, sä oot paras nainen jota mä oon pannut", kun kävi tekemässä vähän pahojaan.

Vierailija
5/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kai joku lempinimi.

Vierailija
6/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä onko tämän välisuhteen oikea nimi Micke vai mistä se on peräisin? Ap

huonosti selittää jotain nimestä. Oli aina kirjoittanut mies ja yhdessä viestissä lukikin Micke. Sitten tunnusti että se on miehen oikea lempinimi jota ei kuitenkaan käytä kuin jotkut harvat eikä miestä löydä mistään sillä nimellä. Muru ei kuitenkaan sen jälkeen ole kirjoittanut sitä nimeä itse tänne.

Vierailija
7/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä onko tämän välisuhteen oikea nimi Micke vai mistä se on peräisin? Ap

huonosti selittää jotain nimestä. Oli aina kirjoittanut mies ja yhdessä viestissä lukikin Micke. Sitten tunnusti että se on miehen oikea lempinimi jota ei kuitenkaan käytä kuin jotkut harvat eikä miestä löydä mistään sillä nimellä. Muru ei kuitenkaan sen jälkeen ole kirjoittanut sitä nimeä itse tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi