Arvostelkaa mammat mun päivä! Olenko ollut laiska?
Eli tänään olen:
- pessyt ja viikannut kaksi koneellista pyykkiä
- käyttänyt ja tyhjentänyt tiskikoneen
- käynyt tunnin kävelylenkillä
- tehnyt puoli tuntia pilatesta
- hakenut lounaan Kotipizzasta
- keittänyt päivälliseksi tuorepastatähteitä
Lopun aikaa olen katsellut telkkua, torkkunut ja surffannut nettiä. Lapset on isällään. Olenko ollut laiska vai mitä?
Kommentit (5)
Mitä tuohon nyt kommentoisi? Ihan tavanomainen määrä kotitöitä, sopivasti urheilua, ja silti on jäänyt reilusti aikaa rentoutua. Itselleen ei tarvitsekaan ihmeempiä kokkailla.
Mä olen ollut koko päivän yöpaidassa. Olen roikkunut netissä, katsonut leffoja ja rämpyttänyt kitaraa. Ruuaksi lämmitin pakastepizzan. Tiskikoneen tyhjennys ja eilisten pyykkien pinoaminen jää huomiseksi.
Pyykkiä pesin yhden koneellisen, mutta tiskejä kaksi ja tein ison satsin ruokaa huomiselle. Niin ja vessan pesin ja pölyt pyyhin. Muuten olen vain lorvaillut.
Oikein hävettää, kun en ole enempää saanut aikaiseksi. Koko päivä on mennyt ihan harakoille. Olisi mielenkiintoista kuulla, että kuinka aktiivisia palstalaiset yleensä ovat ja mitä pidetään laiskuutena.
Oma aamuni tähän mennessä: Heräsin ja pistin kahvit tippumaan. Annoin kisulle ruokaa ja vähän aikaa leikin sen kanssa jonka jälkeen söin puuroa ja join pari kuppia kahvia. Sitten olenkin vain roikkunut netissä, selaillut blogeja, kuunnellut musiikkia ja napsutellut fb:n pallopelejä.
Eli peruslaiska vapaapäivä. :D Pitäisi toki vielä kaupassa käydä, sitten kun jossain vaiheessa viitsii. Ehkä käväisen kaverin luona ja siivotakin pitäisi, mutta sen nyt jätän suosiolla jonnekin iltaan. :)