Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me & I -hössötystä?

Vierailija
11.11.2012 |

Mitä mieltä olette Me & I-vaatteista ja brändin ympärille syntyneestä ilmiöstä, esim. Facebookin Sydänpyllyt ryhmästä, jossa käytettyjä vaatteita myydään kovalla hinnalla?

Ihanaa vai turhamaista?

Itse olen ostanut joitakin vaatteita sekä lapselle että itselle. On kyllä joitain malleja, jotka on niin mammamaisen tyypillisiä, että en niitä laittaisi päälle. Samoin en itse ostaisi itselle Me&i -pipoa. Lapselle kylläkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nättejä mutta kiskurihintaisia.

Vierailija
2/3 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokattoman huonot materiaalit ja onnetonta työnjälkeä. Ja tyhmät mammat tappelevat siitä, kuka saa maksaa niistä rievuista eniten käytettynä vaikka ne ovat uutenakin ihan ö-luokan tavaraa :D

Jostain fb-ryhmistä en ole mitään mieltä, eikä minua sekään haittaa jos mammat noihin rahojaan tuhlaavat, vähän vain huvittaa. Joku on keksinyt että ne ovat ihquja ja sokea mammalauma sekoaa vaatteista, joiden laatu ei yllä edes lähelle vaikka h&m:n tasoa.

Jotkut vaatteet ovat ihan kivan näköisiä, siis jos ei välitä vinoista ompeleista ja erimittaisista hihoista. Aikuisten vaatteisiin en ole tutustunut, oma tyylini ei ehkä ole ihan sellainen "huomaattehan että olen Äiti" -tyyppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ymmärtää kanssa tuota hömpötystä. Facebookin oman alueen kirpparilla myydään tahrasia vaatteita järjettömään hintaa. Ei se oo tyhmä, joka pyytää. Mutta ihmiset tarjoaa aivan mielettömiä hintoja niistä.

Meillä ei oo yhtään niitä vaatteita, koska en vaan tykkää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan