Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te posliinit

Vierailija
11.11.2012 |

kehtaatte mennä esim. uimahalliin karvatomana, yäk, mä en kehtais.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle nauretaan maahinen.

Vierailija
2/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kehtaisi? En ymmärrä mitä kehtaamista siinä on. Olen koko elämäni ajellut niin sääri-, kainalo- kuin häpykarvatkin. Ei ole tullut mieleen katsella saati pohtia toisten tottumuksia.

Miksi sinua vaivaa toisten karvaisuus tai karvattomuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi mennä karvaisena uimahalliin tai salin saunaan. Niin törkyisen näköinen se on.

T: Mies

Vierailija
4/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun siellä suihkussa on usein niitä n. 5-7-vuotiaita pikkupoikia äitiensä kanssa. Heidän tuijottelunsa voisi olla vähän kiusallista jos ei olis yhtään karvoja näköesteenä.

Vierailija
5/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse häpeän niiden karvallisten puolesta siellä uimalan suihkussa.. Vaikka ei omaan tyyliin kuulu katsoa toisten karvoitusta, niin välillä kun se vaan pöllähtää eteen, miettii, eikö noin nuori nainen pidä mitään huolta itsestään?

Eikö nuo ihmiset aja edes kainalokarvojaan? Antaako ne kesäisinkin pusikon paistattaa uikkarin reunasta?

Vierailija
6/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan olisi jos akat siellä siistimättömien karvapehkojen kanssa mennä vipeltäis. Tämä on vain mielikuva, sillä en miehenä naisten puolelle pääse, mutta toivottavasti siellä on edes hyvin siistittyjä, mieluummin lähempä karvatonta, olevia naisia.

Vierailija
7/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan olisi jos akat siellä siistimättömien karvapehkojen kanssa mennä vipeltäis. Tämä on vain mielikuva, sillä en miehenä naisten puolelle pääse, mutta toivottavasti siellä on edes hyvin siistittyjä, mieluummin lähempä karvatonta, olevia naisia.

Eiköhän niillä karvoilla ole oma virkansa,2000 luvulla vaan miehetkin ajelee karvojansa ja se on Homomaista,tosi mies ei ajele karvojaan ja naiset luulee olevansa kakaroita,kun ajelee ittensä paljaaksi ja sellaset ns.miehet jotka tykkää karvattomista naisista taitavat olla sellasia...

Vierailija
8/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

orginelli ja ainutlaatuinen avaus. tästä aiheesta ei ole KOSKAAN vielä, ikinä, keskusteltu.

Vierailija
9/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajat jaksaa nähdä näin paljon vaivaa TOISTEN karvoista? En käsitä.

Mulla on ihan se ja sama jos kaverit tai vaikka ihan vieraat henkilöt ovat ajaneet karvansa tai sitten viihtyvät gorillapuvussa tai jotain siltä väliltä.

No ok, ovathan nämä aloitukset pääosin provoja, mutta silti. Antakaa nyt toisten olla sellaisia kuin ovat.

Vierailija
10/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nro kymppi oli miäs.