Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveän vaikeata soittaa veljelle takaisin....hän yritti soitti aiemmin tänäaamuna mutta

Vierailija
11.11.2012 |

puhelin oli yön jälj vielä äänettömällä ja äsken huomasin puhelun tulleen.

Me ei olla oltu vuosiin yhteyksissä, ei ainakaan 6-vuoteen..

Olin melkein 6v kun veljeni syntyi, muutin kotoa hänen ollessaan 11v ja mulle jäi aika pitkälti ikäviä muistoja hänen käyttäytymisestään, luki päiväkirjojani, kurkki kun kävin suihkussa yms.

Hänellä ei ole isästämme ikäviä muistoja, ei isä häneen koskenut muta minua ja äitiä kyllä hakkasi.

Veli ei ole hyväksynyt asiaa, on isän kanssa ihan hyvissä väleissä ja minä taas en ole.

En ole ainakaan 10v isää nähnytkään, evvk!!

Nyt tuo puh polttelee, pitäis kai soittaa takaisin mutta on tod vaikeaa..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vain tuntuu niiiiiin vaikealle..

ap

Vierailija
2/13 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt huomioon että kyse oli pikkupojan käytöksestä. Outoa että kannat vielä aikuisena moista kaunaa.

mulle jäi aika pitkälti ikäviä muistoja hänen käyttäytymisestään, luki päiväkirjojani, kurkki kun kävin suihkussa yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen käytöksensä oli myöhemminmin jokseenkin outoa, en osaa enkä halua sitä tässä tarkemmin eritellä mutta ei meillä ole varmaan koskaan ollut ns normaaleja välejä.

Viimeksi kun hän yritti soittaa tuossa alkuvuodesta niin jätin viestin ja kysyin mitä mutta ei hän vastannut siihen mitään..

Olen nyt tämän 1h aikana ottanut tuon puh käteeni 3x ja ollut soittamaisillani mutta en vaan saa sitä tehtyä, tiedän että se kuulostaa sairaalta ja ehkäpä onkin sitä mutta koska vain itse tiedän taustamme niin..

ap

Ota nyt huomioon että kyse oli pikkupojan käytöksestä. Outoa että kannat vielä aikuisena moista kaunaa.

mulle jäi aika pitkälti ikäviä muistoja hänen käyttäytymisestään, luki päiväkirjojani, kurkki kun kävin suihkussa yms.

Vierailija
4/13 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistensa teoista.

Veljesi käytös taas on ollut lapsen käytöstä- ihan normaalia.

Joko soitit?

Vierailija
5/13 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 11v ole mikään "pikkupoika", en voisi kuvitellakaan että oma juuri 11v täyttänyt esikoispoikani kurkkisi 15-16v siskonsa tai kenenkään muun sen ikäisen tytön suihkutilannetta.

ap

Vierailija
6/13 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli väkivaltainen alkkis.

ap

Vierailija
7/13 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole outoa, että on kurkkinut saadakseen sut kiljumaan. Huomaatko eron?

Se taas on outoa, jos vanhempasi eivät ole tuota toimintaa käskeneet lopettaa (jos se on ollut toistuvaa).

Vierailija
8/13 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 v on kyllä ihan lapsi vielä.

Ei 11v ole mikään "pikkupoika", en voisi kuvitellakaan että oma juuri 11v täyttänyt esikoispoikani kurkkisi 15-16v siskonsa tai kenenkään muun sen ikäisen tytön suihkutilannetta.

ap

Vierailija
9/13 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei niin lapsi etteikö osaisi käyttäytyä niin ettei anna toiselle peseytymisrauhaa.

En tiedä, ehkä tämäkin on sitten näkemysero-asia, riippuu lapsen kasvatuksesta tms en tosiaan tiedä mutta kuten sanoin niin kyllä meidän 11v poika antaa muille perheenjäsenille suihkurauhan ja haluaa sen itselleenkin.

ap

11 v on kyllä ihan lapsi vielä.

ap

Vierailija
10/13 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsissa on eroja, toinen antaa suihkurauhan, toinen ei sitä tarvii ja kolmas ei sitä aina anna... ja kaikki nämä ovat ihan tavallisia lapsia.

Vierailija
11/13 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin "ei ole tarvetta kurkkia".

Sinänsä 11 v:lle salassa suihkutteleva isosisko on voinut olla hyvinkin kiinnostava asia ilman että asiaan liittyy yhtään mitään outoa, saati pervoa.

Toki on ärsyttävää moinen tirkistely ja vanhempien olisi pitänyt asiaan puuttua mutta en todella ymmärrä miksi tuo vaivaa sua vielä aikuisenakin.

Vierailija
12/13 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun alkkis isäsi ei kasvattanut eikä välittänyt miten veli käyttäytyi sinua kohtaan.Normaali, kasvatettu lapsi ymmärtää toisen yksityisyyden kunnioittamisen.

Vierailija
13/13 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajattele asia niin, että on parempi ottaa nyt yhteyttä ja yrittää vaikkapa sopia välejänne ja rakentaa edes jonkinlaista sisaruussuhdetta.. ennenkuin on liian myöhäistä. Eipähän tarvitse joskus sitten katua, että "olisinpa silloin vielä tehnyt/sanonut sitä ja tätä, hieronut sopua, opetellut tuntemaan, kun oli mahdollista..."

Rohkeasti vaan luuri käteen. Sanot että huomasit että hän oli soittanut ja kysyt mitä hänelle kuuluu, mitä on touhuillut. Ja kerrot vastaavasti omia kuulumisiasi. Ei tarvi mitään ihmeempiä jutskailla, eikä kovin pitkäänkään puhua. Sen verran että jotain mukavaa saatte jutusteltua. Äläkä pidä seuraavaan yhteydenottoon noin kauaa väliä :) Soita tai tapaa veljesi vaikkapa jo ennen joulua seuraavan kerran.