Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaa kertaayön yli yksin kotona 3vuoteen!

Vierailija
11.11.2012 |

Tämä on ihanaa:)

Taapero ja mies poissa ja hyvä ystävä juuri lähti. Kyllä voisin olla yksin joskus uudelleenkin, vaikka onnellinen perhe ollaankin.

Nyt pizzalle ja olut auki...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai, kun tarpeeksi kauas muistelen, olen ollut yksin kotona yötä kymmenisen vuotta sitten. Esikoiseni on 8vuotias.

Vierailija
2/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhainkodissa saa olla yksin ja rauhassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomeaamuna menen mummilaan herättämään isäni ja poikani ja annamme lahjan ja lukevat lehdestä YLLÄRIN:D ;D. Sitten tekemään omaan kotiin isänpäiväateriaa yhdessä taaperon kanssa.

Mut tämä muutama tunti tässä oli vaan niin ihanaa, MUTTA EI YHTÄ IHANAA KUIN PERHEENI KANSSA:)

Vierailija
4/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen 13 vuotias, enkä ainakaan sinä aikana ole ollut yksin kotona kertaakaan yötä.

Ehkä joskus ennen lapsia, seurusteluaikoina, kun mies saattoi kerran vuodessa käydä kavereiden kanssa reissussa parin yön ajan.

Vierailija
5/7 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla mies lähti viime yönä vantaalle. ja oon valvonut koko yön ku en saa unta. olen niin pelkuri yksin ollessani. vaikka onhan se mukavaa olla yksin kotona. katsella leffoja yms. mut aika vaan kuluu todella hitaasti onko kenelläkään mitään neuvoja mitä vois tehdä? ei tarvi mitää paskaa laittaa. ei tää helppoa ole. vanha omakotitalo ja täällä yksin..

Vierailija
6/7 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus olen ollut vain yhden lapsen kanssa ja se tuntuu hyvällä tavalla kuin ei olisi lasta ollenkaan!

T. äiti, lapset 17, 10, 5 ja 2.

Vierailija
7/7 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa pariyötä putkeen. Tosin kissa kyllä pyöri jaloissa, mutta olihan se kuitenkin luksusta:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi