miksi mies vastaa viesteihin heti, mutta ei pyydä ulos tai ei ota itse yhteyttä?
tapasin muutama viikko sitten ulkona kiinnostavan miehen, antoi numeronsa ja ollaan lähetetty viestejä. mies ei kuitenkaan pyydä ulos, eikä itse lähetä viestejä. vastaa aina heti kun lähetän viestin, viestittely jatkuu muutaman kerran ja jää sitten siihen.
en ymmärrä miksi tekee noin? mies on kertonut itsestään paljon asioita, ei siis ole salaileva, tiedän missä on töissä esimerkiksi.
Kommentit (6)
Kiinnostavia ihmisiä tapaa paljon. Ehkä hänellä on paljon mielenkiintoista seuraa?
Jos ei liekki leimahda niin miksi sinä et sitten vaan lopeta?
Kyllähän nyt ukko tahtoo sinuun olla yhteydessä jos yhtään kiinnostaa enempi?
Ja mikä hemmetti se on ettei itse voi mitään elettä tehdä? Kysyt treffeille ja sinnehän ei tule jos ei nappaa seurasi tai sitten ei vaan tule mitään enempää jos ei tule.
Ei nämä oikeasti voi olla noin vaikeita juttuja?
sitä just en ymmärrä, että jos on paljon kiinnostavaa seuraa ja mä en ole sieltä kiinnostavammasta päästä, niin miksi kertoo mulle niin paljon itsestään.
hyvä jos jollekin tällaiset jutut on helppoja ja suoraviivaisia selvittää, mulle ei ole.
No jos sä kiinnostat sitä miestä iha juttuseurana, kaverina. Jos se haluaisi susta jotain muuta kuin satunnaista juttuseuraa, niin se olisi varmasti jo edennyt asiassa kun ei miltään ujoltakaan juttusi perusteella vaikuta.
sitä just en ymmärrä, että jos on paljon kiinnostavaa seuraa ja mä en ole sieltä kiinnostavammasta päästä, niin miksi kertoo mulle niin paljon itsestään.
hyvä jos jollekin tällaiset jutut on helppoja ja suoraviivaisia selvittää, mulle ei ole.
ei siinä sen kummempaa! Askel, pari taakse päin ja nokka kohti uusia seikkailuja, usko pois.
eipä jää ainakaan harmittamaan ettet tehnyt mitään
Eivät nämä ole aivan yksioikoisia asioita. Voi olla että mies ei ole kiinnostunut tai sitten on. Treffeillä se varmaan selviäisi :)
Ole nainen, ole salaperäinen! Jätä pariin viestiin vastaamatta ja älä ota aktiivisesti yhteyttä. Anna miehen metsästää!
Mies kyllä pyytää ulos kun on kiinnostunut.