Annan joululahjaksi oman valokuvani lapsilleni ja joillekin sukulaisille, onko ok?
Kyseessä siis kuva jonka juuri otin koneemme webbikameralla. Ajattelin käydä teettämässä muutaman kuvan liikkeessä ja samalla kehystää ne. Onko ok idea?
ps. Olen kuvassa juuri tullut suihkusta, eli ei ole meikkiä eikä oikeastaan vaatteitakaan...
Kommentit (19)
kaikkien nähtäville, niin et joudu maksamaan kuvankehitys- ja postituskuluja. Säästäväisyys kannattaa aina!
Haluan että se on esillä lapsieni kotona ja parin muun sukulaisen. Olen itse todella tyytyväinen kuvaan!
-ap
Haluan että se on esillä lapsieni kotona ja parin muun sukulaisen. Olen itse todella tyytyväinen kuvaan!
-ap
-ap
Kuvasta tuli oikein onnistunut! En ikinä onnistu kuvissa ja tämä on jotenkin tosi hieno!! Haluan että muutkin voivat ihailla sitä!!
-ap
Mikseivät haluaisi pitää oman äitinsä kuvaa esillä??????!!!
-ap
Kuvasta tuli oikein onnistunut! En ikinä onnistu kuvissa ja tämä on jotenkin tosi hieno!! Haluan että muutkin voivat ihailla sitä!!
-ap
Pian jotaki tuttuja täällä! tämä kuva on vain perheelle!!
-ap
Suoraan sanoen en tahtoisi yhdenkään aikuisen sukulaiseni naamaa valokuvana saati ripustaa sitä seinälle. Vaikka olisi miten onnistunut.
Suoraan sanoen en tahtoisi yhdenkään aikuisen sukulaiseni naamaa valokuvana saati ripustaa sitä seinälle. Vaikka olisi miten onnistunut.
On siinäki sitte.. Minä uskon että kuvani tulee ilahduttamaan muita!!
-ap
kysyy, että saitko makeatkin naurut tästä? Ei naurata, kysyin asiaa ja siihen on vastattu asiallisesti. Mutta köyhällä on halvat huvit :D
T Alkuperäisen ketjun Ap
kysyy, että saitko makeatkin naurut tästä? Ei naurata, kysyin asiaa ja siihen on vastattu asiallisesti. Mutta köyhällä on halvat huvit :D
T Alkuperäisen ketjun Ap
Sain idean kirjoituksestasi ja halusin tehdä saman, mutta vain vähän toisinpäin!! Lainasin vain otsikkoa, kun se oli niin hyvä.
-ap
Porvoossa on ilmeisesti tapana kiusata lapsia ja sukulaisia :D
Porvoossa on ilmeisesti tapana kiusata lapsia ja sukulaisia :D
Olen Vihannista, että tiedoksi vain sinullekkin!!
-ap
Toivottavasti saat tähän pitkät pätkät päivittelyä.