threesomea kokeilleet
Miten olet tuollaiseen tilanteeseen päätynyt?
Oletko ollut seurustelusuhteessa? Onko muut osallistujat olleet ventovieraita vai tuttuja? Jos ventovieraita mistä olet hänet/heidät löytänyt?
Miltä tuntui? Kokeilisitko uudestaan? Mikä on mielesyäsi tärkeintä osallistujissa?
Kommentit (9)
Netin kautta tutustuin 2 mieheen.
Yksi kerta riitti... ei musta ainakaan ollut mitenkään ihmeellistä.
Luottamus varmaan tärkeetä, sillä äkki päätyy kolmenkimppavideo nettiin..
Kännissä firman pikkujouluissa viettelin kollegan. Jossain vaiheessa paikalle saapui myös meidän naispuoleinen kollega ja liittyi seuraan.
Jälkeen päin selvänä olin aika nolona ja lähdinkin tuosta työpaikasta nopeasti.
Olin tutun naispariskunnan luona yötä baari-illan jälkeen ja päätimme kokeilla. Arvosana A++ tekisin uudestaankin. Olen kuullut juttua että tuommoinen 2 naista ja 1 mies tilanne menee helposti naisten keskeiseen ihmettelyyn mutta tässä tilanteessa kun molemmilla oli kokemusta ei tätä ongelmaa tullut.
Miten joku voi?! Jarkyttava ajatuksenakin.
Joo, lähdin hotellilta "keikalta" ja törmäsin pariskuntaan hississä, josta jatkettiin heidän huoneeseen. Matkalta tarttui vielä muutama rauhanturvaaja matkaan. Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa....muistaakseni. :D
Ois periaatteessa miehetkin jo tiedossa. Uskallus vaan puuttuu... Ja käytännön järjestelyt vaikeat. Mutta kiinnostais kyllä kovasti.
Tavattiin sitten baarissa, ja sil oli kaveri mukana. Kattosinkin jo kaverii vähän sillä silmällä mut aattelin ettei asialle mitään voi...
Mentiin sit kaikki kolme vakipanon tykö ja yksi asi ajohti toiseen ja sain sitten molemmilta=)
Eikä missään vaiheessa ollut sellainen olo että minä olisin mihille ollut pelkkä reikä, päinvastoin nautin todella paljon kun siellä oli kaksi miestä jotka oikeasti tyydyttivät minua =D
Harrastettiin vielä toistekin kaikki yhdessä, mutta ei siitä sitten tullut mitään kun vakipano ei pidännyt siitä että panin tätä sen kaveria muutenkin...
Oh well, mut sellainen on nyt ollut ja mennyt, vaikka ollaan kyllä mieheni kanssa puhuttu että joskus ehkä voitais toinen mies ottaa mukaan.
sitä on niin täynnä kun kaksi miestä lykkii yhtäaikaa rööreihin.
Suosittelen lämpimästi :)
Miten päädyin? Menin valmiiksi kännissä naapurin uudenvuodenjuhliin, naapurit yhtä kännissä vähintään kuin minä. Jossain vaiheessa alkoivat ehdotella että osallistuisin heidän petihommiinsa kolmantena, ja alkoholin vaikutuksen alaisena ja pahasti puutteisena sinkkuna lähdin hommaan.
Kai se ihan mukavalta siinä kiimakännissä tuntui. Seuraavana päivänä kyllä aivan mieletön morkkis ja yökötys ajatellakin sitä että niiden melko ällöttävien vanhojen deekujen kanssa olen puuhastellut juovuksissa. Muutinkin äkkiä pois koko paikasta kun hävetti aina kun näin ne naapurit.