Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko pahalta jos ei ylitä vanhempiensa sosioekonomista asemaa?

Vierailija
10.11.2012 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yllä lähellekään edes tasoihin, eikä sekään haittaa.

Vierailija
2/4 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vissiin eritellä sosiaalinen ja taloudellinen asema erikseen, kun ne ei menen ihan yksi yhteen. Köyhiä edelliset sukupolvet ovat olleet, mutta kuitenkin oman yhteisönsä "ylempään sosiaaliluokkaan" kuuluneita.

Taloudellinen asema on helppo ylittää, mutta sosiaalisesti pitäisi päästä vähintään ministeriksi tai ison firman toimitusjohtajaksi, että olisi ylempänä.

Mutta ei haittaa, paitsi taloudellisesti tasoihin pääsemättömyys merkitsisi nyky-yhteiskunnassa suorastaan surkeaa tilannetta. Tai siis eihän ennen rahaa ollut, mutta omavaraisempia, ja nyt ei oikein ilman rahaa pitkään pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat varakkaita ja kouluttautuneita, näkyvässä asemassa. Itse olen duunari ja vuorotyössä, yh.

Vierailija
4/4 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitättömällä koulutuksellaan rahan arvoon suhteutettuna parempaa palkkaa ja paremmat ja turvallisemmat työpaikat kuin minä koskaan tulen maisterintutkinnollani saamaan. Kyllähän se vähän vituttaa. Onneksi äitini on ymmärtäväinen ja höllentää välillä kukkaronnyörejä, mutta kyllä se vaan hävettää ottaa siltä rahaa vastaan.