Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kramppeja kylkien kohdalla, kellään kokemuksia!

Vierailija
10.11.2012 |

Eli olen nyt kesästä saakka tuntenut kramppeja _useimmiten_ vasemman puolen kylkien välissä/kohdalla. Siis oikeasti niinkuin kramppaa, niinkuin suonenveto jalassa. En pysty edes olemaan normaalisti vaan on pakko mennä kyyryyn kun kipu tuntuu niin pahasti ja vain odottaa että menee ohi. Kellään vastaavaa?

Joskus jos nauran saattaa tulla, joskus pelkästä yskimisestä. Kesällä tuli vain muutaman kerran, sitä ennen en muista että ikinä. Nyt tulee kerran päivässä vähintään.

KEllään kokemuksia, tää on häiritsevää ja pelottavaa. Ei siltikään niin elämää häiritsevää että jaksaisin lääkäriin lähteä vaikka tiedän ettei tämä ole oikea paikka kysyä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkässä selkälihaksessa jatkuva kramppi, myös kyljet kipeät.

Vierailija
2/2 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rv 21 ja vasen puoli kyljestä alkaa kramppamaan (suonenveto) yleensä puolessa välin päivää. Säteilee niin rintaan (rinnan alle)sekä selkään.

Edellisessä raskaudessa oli sama vaiva ja meni niin pahaksi, että jopa magneettikuvattiin. Krammpi levisi yläselkään ja niskaan ja loppujen lopuksi vietiin ambulanssilla kolmeksi päiväksi sairaalaan.

Kukaan tapaamani lääkäri ei osannut sanoa mistä johtuu. Tuolloin kuvittelin, että oli vain huonoa tuuria (että olisi joku nikama tms. mennyt alkuraskaudessa hieman väärään asentoon ja mahan kasvaessa jätti sitten hermon pinteeseen - kipu oli pahimmillaan nimittäin polttavaa), mutta nyt kun uusiutui, lienee kyseessä jokin anatominen ongelma (sillä molemmilla kerroilla on vain vasemmalla puolella).

Mulla helpottaa jos makaa, istuminen ja seisominen pahimmillaan tuskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla