Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posliinit, miten miehenne ovat reagoineet kun ovat huomanneet että olette karvattomia?

Vierailija
10.11.2012 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää!

No en kyllä aikaisemminkaan ollut mikään "karvahattu" jalkovälissä...

Nyt on pieni kiitorata...mitähän seuraavaksi?

Muuten...mieskin "trimmaa" nykyään alakertansa... olikin aikamoinen pehko :)

Vierailija
2/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä jaksanu kiinnostaa montaa sekuntia naisosapuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensitapaamisesta asti 14v sittenkuten nyt edelleenkin, tykkää.

Vierailija
4/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskenut, ei katsonut, ei mitään kommenttia. Enpä ole sen koommin posliiniksi ajanut, siistin vain.

Vierailija
5/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mikään iso puska ollut aiemminkaan, mutta silti olin yllättynyt ettei tullut mitään reaktiota. Ei motivoinut jatkamaan kaljuilua, sen verran vaivalloista se kuitenkin oli. Annoin kasvaa takaisin.

Vierailija
6/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä pidä tuollaisena. Olen pitänytkin ja mies maksaa brassisokeroinnin kerran kuukaudessa.

Vierailija
7/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan urbaanilegendaa, että kun ajaa posliinin, saa mieheltä suuseksiä. Ei todellakaan pidä paikkaansa.

Vierailija
8/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä ei ainakaan sillä keinolla saa lisää niin että annan hallitusti kasvaa tästä eteenpäin

Vierailija
9/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos minä itse haluan pitää sen ajeltuna jostain syystä niin tottuu kyllä. Annoin kasvaa takaisin.

Edelliset poikaystävät olvat pitäneen kivana piristyksenä silloin tällöin, mutta ovat pitäneet siistitystä karvoituksesta enemmän kuin kokonaan ajellusta

Vierailija
10/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää. Mies ajelee itseltäänkin karvat pois ja minä todellakin tykkään!!

Vierailija
11/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mies ei ajele karvojansa,se on häiriintynyttä touhua ja perverssiä.Naurettavan näköstä kun jossain lehessäkin kesällä oli vaatemainoksia,missä miehellä ei ollut rintakarvoja ollenkaan,tuskin oli sitten sieläkään.Eikös homot ajele karvansa ei tosi miehet,mutta löytyykö niitä enään montaa Suomesta,se onkin toinen juttu,ehkä 20% suomalaisista miehistä on enään tosi miehiä,muut on kadonneet sukupuuttoon.Niin se on,miehellä kuuluu olla rinta karvat jne.Ja,jos joku haluaa vikistä tästäkin niin ihan rauhassa.Nyky aikana,kun ukot sheivailee itteensä niin ei niitä miehiksi voi enään todellakaan sanoa,kohta ne lakkaavat varpaankyntensäkin hyi hitto.

Vierailija
12/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on innoissaan kuin lapsi huvipuistossa.

Siksi(kin) vaihtelen.

Vierailija
13/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se ollut miehelle mikään ihmetyksen aihe. Toki on tyytyväinen ja tykkää kovasti ettei vaimolla ole mitään rämemajavaa alapäässä, vaan siisti ja huoliteltu kuten koko nainen muutenkin.

Vierailija
14/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ehdotuksesta ensi kerran ajelinkin. Sen jälkeen tykästyin siihen itsekin. Ollut nyt ehkä 4 vuotta näin. Kerran olen vähän kasvattsnut karvoja takaisin, mutta palasin posliiniksi pian takaisin.

Ja meillä on joka seksikerralla suuseksiä. Tiedoksi tuolle yhdelle sitä epäilevälle. Minä en nimittäin saa orgasmia yhdynnässä, joten mies antaa sen suullaan. Joskus myls käsillään, mutta on kielimiehiä ja nauttii siitä. Ja sehän passaa mulle :-)

Vierailija
15/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän edessä korkeintaan siistiä karvakiilaa, mutta yleensä posliini. Ja mies tykkää nuolla, niin itselle on mielekkäämpää, että ei karvat siellä rehota ja ole miehen syljettävänä suusta.

Vierailija
16/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mies ei ajele karvojansa,se on häiriintynyttä touhua ja perverssiä.Naurettavan näköstä kun jossain lehessäkin kesällä oli vaatemainoksia,missä miehellä ei ollut rintakarvoja ollenkaan,tuskin oli sitten sieläkään.Eikös homot ajele karvansa ei tosi miehet,mutta löytyykö niitä enään montaa Suomesta,se onkin toinen juttu,ehkä 20% suomalaisista miehistä on enään tosi miehiä,muut on kadonneet sukupuuttoon.Niin se on,miehellä kuuluu olla rinta karvat jne.Ja,jos joku haluaa vikistä tästäkin niin ihan rauhassa.Nyky aikana,kun ukot sheivailee itteensä niin ei niitä miehiksi voi enään todellakaan sanoa,kohta ne lakkaavat varpaankyntensäkin hyi hitto.

kun karvat on vähentyneet:) Ensin siistin vain reunat, sitten sheivasin häppärit ja nyt on enää kiitorata. Mies nauttii! Ja niin minäkin kun hän välillä ajaa itselleen posliinin. Mua inhottaa ne kutiavat karvat varsinkin palleja imiessä tai nivusia nuollessa....

Eikä kyllä miehekkyys ole kärsinyt ollenkaan, on upea miehekäs mies!

Vierailija
17/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yks mies ei saanut sanottua, un että missä sun karvat on ja lörpsähti heti.

Yrittihän tuo uusiks pystytellä lemmen seivästään, mutta mulla meni mielenkiinto

Vierailija
18/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan yhä molemminpuolin suuseksiä ja ilman karvoja ehdottomasti miellyttävämpää.

Vierailija
19/19 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan urbaanilegendaa, että kun ajaa posliinin, saa mieheltä suuseksiä. Ei todellakaan pidä paikkaansa.

tai sitten miehesi ei voi nuolla karvatonta pillua, koska se on kuin koskisi lapsen pimppiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä