Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluin/hupaisin asia jonka tiedät ihmisten tehneen lemmikeidensä takia?

Vierailija
10.11.2012 |

Tuli mieleen että mikä on hulluin/hassuin asia jonka olet kuullut, mitä ihmiset ovat tehneet lemmikeidensä takia?

Perinteiset koirien synttärit tietysti...olen törmännyt tuttuun joka vietti koiran synttäreitä niin että koira istui ruokapöydässä askarreltu hattu päässä ja söi lautaselta täytekakkua.

Toinen tapaus on kun koira ei suostu pissaamaan muuta kuin toisten koirien jätösten päälle...lähtivät sitten ajamaan juhannuksena mökiltä kaupunkiin 30km päähän koiraa pissattamaan kun mökin lähellä ei muita koiria ollut pyörinyt..:-)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on koira joka on kuin lapsi heille. Mutta ei vain heille sillä tuttavani on sukunsa ainoa lapsi.Hänellä ei siis ole serkkuja eikä myöskään hänen miehellään sisaruksia eikä serkkuja. Nyt tämä koira on suvun ainoa "lapsi" jolle pidetään raikuvia synttäreitä. Joululahjoja tulee roppakaupalla tälle suvun ainokaiselle.Voin kuvitella sitä surua hautajaisissa koska dogi on nyt 12-vuotias.

Vierailija
2/4 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taipuu niin, mä tavasin ja yritin ymmärtää sun tekstiä, mutta sähän vaan kirjoitit väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielipoliisi iski jopa omalle kohdalle!

Vierailija
4/4 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin vähän aikaa sitten vieraana erään koiran synttäreillä. Kaikki vieraat oli aikuisia, n. 25-30 -vuotiaita. Juotiin kaljaa, syötiin, juteltiin ja tietenkin leikittiin koiran kanssa. Loppuillasta suunnattiin baariin. Oli aivan ihanat synttärijuhlat. :)

Pointtina on nyt se, että niitä koiran synttäreitä ei vietetty samalla tavalla kuin lapsen eikä koira ollut koko aikaa huomion keskipisteenä. En ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä tuollainen on tyhmää tai naurettavaa. Ihan niin kuin ei saisi juhlia tai muutenkaan tehdä mitään ylimääräistä eläimen eteen.