Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi olla niin ettei pääse masennuksesta eroon?

Vierailija
10.11.2012 |

Mitä tehdä :( Olen kohta niin epätoivoinen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkuveli pääsi juuri, 35-vuotiaana eläkkeelle masennuksen takia. On koitettu terapiat, lääkkeet ja sähköhoidot, ei apua riittävästi että pystyisi työelämään.

Kun tiedän monia fyysisesti todella huonokuntoisia jotka ovat saaneet `tapella`kelan kanssa että ovat päässeet eläkkeelle. Vaikka työkyky todella olematon.

Vierailija
2/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkuveli pääsi juuri, 35-vuotiaana eläkkeelle masennuksen takia. On koitettu terapiat, lääkkeet ja sähköhoidot, ei apua riittävästi että pystyisi työelämään.

Millainen tilanne pitää olla että pääsee masennuksesta eläkkeelle?

Kun tiedän monia fyysisesti todella huonokuntoisia jotka ovat saaneet `tapella`kelan kanssa että ovat päässeet eläkkeelle. Vaikka työkyky todella olematon.

Ensinhän koitetaan pitää ihminen työelämässä, koska ajatellaan ettei kotona makaaminen ole hyväksi masentuneelle. Edes sairaslomaa ei saanut helposti. Uusia lääke- ja hoitokokeiluja vaan. Sitten kun neurolepteillakaan ei enää saanut työkykyä ylläpidettyä sai alkuun sairaslomaa - kun töissä ei kerran pystynyt tekemään mitään, vain ahdisti ja itketti siellä, ei pystynyt keskittymään eikä tekemään.

Tämä kun jatkui niin laitettiin kunnanpsykiatrille jossa tehtiin vielä jotain uusia hoitokokeiluita, mutta kun työkyky oli käytännössä ollut kadoksissa jo pari vuotta niin eläkehän sitten lopulta tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sähköhoitoa koskaan ehdotettu? Se tehoaa hyvin vaikeaan masennukseen.

Vierailija
4/10 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aikanaan loppuu, mutta ilman hoitoa voi toipuminen olla hyvin pitkä ja vaikea prosessi.

Vierailija
5/10 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut hoidossa monesti. ihan on todettu masennus. en ole keksinyt itse.

Vierailija
6/10 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajattele, että meistä suurin osa ennen myötä sairastuu, sairaudenkin kanssa moni elää hyvää elämää, älä anna sille valtaa.

Vierailija
7/10 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen se nuori / nuorehko

Vierailija
8/10 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin masentua jo ihan lapsena. Teini.iässä oli ihan hirveetä, ja en kestänyt yksinäisyyttä. Koko ikäni olen sit masistellut enemmän ja vähemmän. Ikää yli 40v. Luulenpa et on luonteenomaista, ja en voi itseäni muuttaa.

Vierailija
9/10 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sitä kannata huonoimmalla hetkellä ajatella. Keskity ennemmin vaikka tästä viikosta selviämiseen ja siihen, että ensi viikko on hipsauksen parempi.

Kuinka vanha olet? Milloin olet sairastunut? Mikä tai mitkä lääkkeet sulla on?

Vierailija
10/10 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän