Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni osti miehelleen junteistakin juntimmat

Vierailija
09.11.2012 |

huumoribokserit, soivan kravaatin tai ällön hajuista partavettä isänpäivälahjaksi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ollaan vela-perhe. Isälleni vien kirjan.

Vierailija
42/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni äiti täälläkin vaahtoaa miten ei todellakaan osta miehelleen mitään koska eihän kyse hänen isästään. Aika moni mamma sitten naama norsunvitulla täällä aina äitienpäivänä raivoaa kun mies ei ollut ostanut lahjaa eikä edes aamiaista laittanut.

Niin varmaan on, mutta ne ei ole samoja tyyppejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta tänä vuonna ei ostettu angry birds sukkia. Arvelin ettei iskä niitä pitäisi, oli niin iso värikäs kuva nilkassa.

Aiemmin hän on ollut ihan otettu saamistaan hattiwatti- ja haisulisukista, sellaisista hillityistä. Lähinnä kai siksi kun pikkuipanalla niin silmät loistaa kun isillä on hänen lempparihahmonsa päällä :)

Siinä, että minä lapsen kanssa muistan isänpäivänä miestäni lahjalla ja leivonnaisilla on vain ja ainoastaan kyse lapsen ilahduttamisesta ja lapsen hyvästä mielestä kun hän saa leipoa iskälle ja valita iskälle kaupasta jotain.

No, nythän lapsi on jo tarhassa joten lahja järjestyy sieltä, kortista muistutin että piirtää jotain ja kaupasta käytiin hakemassa lapsen valitsema kaffeherkku.

Näiden lisäksi minä jossain välissä päivää sanon miehelle, että hän on kyllä ihan huippu iskä, parempaa en lapselleni mistään olisi voinut saada. Ja kerron miten lapsi aina silmät loistaen kertoo mitä ovat kahden puuhanneet.

Ja juu, niitä dödöjä ja perussukkia tuon kaupasta aina kun ne on ostoslistaan kirjattu eli en mustaa sukkaa minään varsinaisena lahjana osaa pitää.

Vierailija
44/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatiin toinen lapsi. Ylivilkas 2-vuotias ja rahatkin on tiukalla kotiäitiyden takia. Ihan vakavasti tuota jo harkitsen...

ABC-asemalle. En mä! Mä ostin pipon.

Eikö kannattaisi niiden rahojen vähyyden takia tehdä kotona itse ateria? Saatte yhden abc-aterian hinnalla koko perheelle hienon aterian ja jälkkärit. ABC nimittäin ei surkeasta laadustaan huolimatta ole kovinkaan halpa ruokapaikka.

Vierailija
45/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei av-mammat tajua, että huomenna juhlitaan kaikkia isiä ja isoisiä.

Omalle miehelle ostan lahjan ja onnittelen ja hemmottelen, omalle isälle ostan lahjan/osallistun sisarusten lahjaan ja onnittelen, veljiä, siskojen miehiä ja kavereita, jotka ovat isiä, niin onnittelen!

Kumminkin kaikki te, jotka mesoatte että mieheni ei ole isäni, niin kumminkin odotatte äitienpäivänä jotain mieheltänne!