Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni osti miehelleen junteistakin juntimmat

Vierailija
09.11.2012 |

huumoribokserit, soivan kravaatin tai ällön hajuista partavettä isänpäivälahjaksi?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten junteista junteimman. Pitkätkalsarit. Tulee tarpeeseen. Mies käyttää päivittäin työhousujen alla näin talvella.

Vierailija
22/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan poika 7v halusi ehdottomasti ostaa isälleen Angry birds -bokserit... En hennonu kieltää. Eli juntteja siis ollaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan!

Vierailija
24/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei ole isäni, enkä mä ole hänen äitinsä.

Sen sijaan kun kummatkin harrastaa ruoanlaittamista ja touhuumista, jahka isäntä on työreissultaan sunnuntaina tullut iltapäivällä niin tehdään muksujen kanssa sapuska.

Esikoinen vastaa alkukeitosta, mä pääruuasta ja kuopus hoitaa jälkkärin. (ja jälkkäri on tänä vuonna vaativin, mutta 9 v sen halusi, joten toki tehdää ja mamma auttaa JOS tarvis)

Vierailija
25/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tota "hän ei ole isäni, joten en osta mitään/en muista millään tavalla" paskaa..

Meillä on 6kk lapsi ja ensinmäistä isänpäivää tässä kohta vietetään. Joo, mieheni ei ole isäni. Mutta hän on kuitenkin lapseni isä ja hyvä sellainen! Totta kai, haluan häntä jollain tavalla muistaa! Ostin lahjan ja vien hänet yllärinä hienoon ravintolaan aamupalalle. Iltapäivästä mennään isovanhemille kahville. Kortit sekä isälle, että papoille olemme tehneet "vauvan kanssa yhdessä", sormiväreillä kämmenen kuva korttiin ym.

Vierailija
26/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi ostin lapseni isälle hän tykkäämänsä tv-sarjan viimeisen tuotantokauden, kun nyt sellainen sattui osumaan silmään. Väkisin en olisi lahjaa keksinyt. Olemme jo monta vuotta jättäneet ostamatta mm. joululahjat toisilleme ja reissanneet niillä rahoilla. Tilanne ehkä muuttuu nyt lapsen myötä. Ehkä alamme ostamaan lahjoja toisillemme, ettei lapsi ihmettele, miksi vanhemmat eivät saa lahjoja :) Saa nähdä

Vierailija
27/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi ostin lapseni isälle hän tykkäämänsä tv-sarjan viimeisen tuotantokauden, kun nyt sellainen sattui osumaan silmään. Väkisin en olisi lahjaa keksinyt. Olemme jo monta vuotta jättäneet ostamatta mm. joululahjat toisilleme ja reissanneet niillä rahoilla. Tilanne ehkä muuttuu nyt lapsen myötä. Ehkä alamme ostamaan lahjoja toisillemme, ettei lapsi ihmettele, miksi vanhemmat eivät saa lahjoja :) Saa nähdä

en mäkään ymmärrä näin surkeita lahjoja. jos mä lahjoisin miestäni siitä, että on paras isä ikinä.. niin mikä tavara ikinä riittäis? Ei semmoista dimangia ole tehty. Joutava telkkarisarjan osto on ihan huuhaata, niin noloa. Ehkä arvostaa ja katsois, mutta antajapuolena olisin häpeissäni.

Annetaan aikaa ja hemmottelua, sitä isäkin tarvitsee.

Kerran kun lähdit pilkan tielle..

Vierailija
28/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän mikään tavara sitä kuvaakkaan kuinka hyvä isä hän on lapsellemme.

Sattui nyt vaan tuo tv-sarjan viimeinen tuotankokausi osumaan silmään. (Suomessa sitä ei ole näytetty). Se on sarja, jota olemme yhdessä seuranneet monta vuotta ennen lapsen syntymää. Ajattelin, että olisi kiva yhdessä katsoa ennen näkemättömät jaksot, silloin kun lapsi on nukkumassa.

Ja jos se on mielestäsi noloa. Se kertoo enemmän sinusta itsestäsi? Mitä häpeilet?

Vierailija
29/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hemmottelu on joka päiväistä, siksi en sitä erikseen maininnut. Niin ja mitä pilkkasin?

Vierailija
30/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lasten tehtävä, ei vaimon. Siksi se on ISÄNpäivä. Juu, ei, tosiaan en ostanut miehelle mitään! Isälle sen sijaan mm. teetin pojastani jääkaappimagneetin, mikä on hänestä kuitenkin paras lahja, koska rakastaa olla isoisä :) Hän on minun isäni ja aivan paras isä, mitä kellään voi olla :)

Mieheni on huippuisä lapsellemme, mutta ei ole minun tehtäväni muistaa miestä, kuten ei ole miehen tehtävä muistaa minua äitienpäivänä.

Vierailija
31/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka juntti ostaa isänpäivälahjan MIEHELLEEN?

enemmistö on niin junttia.

Totta kai mä muistan miestäni isäinpäivänä! Mites tuo meidän yksivuotias ottaa ja askartelee itse kortin ja ostaa lahjan (tässä tapauksessa hakee Alkosta viskipullon)? Ei oikein mitenkään. Olis varmaan miehestä tosi kivaa, kun sanoisin vain, että sori, sun täytyy odottaa näitä juhlallisuuksia nyt niin kauan, kunnes lapsi on niin vanha, että älyää ja osaa itse hoitaa muistamiset.

Ps. Olen ostanut kahdelle parhaalle kaverilleni lahjat heidän ensimmäisinä äitienpäivinään ja onnitellut oikein varta vasten paria miespuolista ystävää heidän ensimmäisinä isäinpäivinään! Mites panet suun kun tämän kuulet?

Vierailija
32/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tota "hän ei ole isäni, joten en osta mitään/en muista millään tavalla" paskaa..

Meillä on 6kk lapsi ja ensinmäistä isänpäivää tässä kohta vietetään. Joo, mieheni ei ole isäni. Mutta hän on kuitenkin lapseni isä ja hyvä sellainen! Totta kai, haluan häntä jollain tavalla muistaa! Ostin lahjan ja vien hänet yllärinä hienoon ravintolaan aamupalalle. Iltapäivästä mennään isovanhemille kahville. Kortit sekä isälle, että papoille olemme tehneet "vauvan kanssa yhdessä", sormiväreillä kämmenen kuva korttiin ym.

Luuletsä oikesti, että miehesi ihan tosissaan ilahtuu SUN tekemistä sormivärikorteista? Tää on niin moneen kertaan naurettu aihe - kaikki miehet ovat myösntäneet, etteivät ne vaimojen tekemät arskartelut ole ehkä ihan se, mitä isä toivoisi itselleen isänpäivänä...

Onhan se ihan suloista, mutta just tollasta yhden lapsen äidin lapsekasta "meidän perhe olis tällänen sormiväriperhe"- puuhastelua.

Jos miehesi on Mies, eikä mikään maripaitanyhverö, niin varmaa on, et jos haluat ilahduttaa miestäsi, niin teet sormillasi jotain ihan muuta, kuin vauvamaisia kortteja.

(Ja jos et ymmärrä mistä puhun, niin perheessäänne ero on vain ajan kysymys ).

Vierailija
33/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan off-topic, mutta meidän suku on varmaan tosi omituista sakkia, mutta aina ollaan muistettu siippoja äitien- ja isänpäivänä, jouluna ja synttäreinä. Samoin ihan kaikissa ystäväperheissä. Täällä av:lla olen eka kertaa törmännyt tähän toisenlaiseen käytäntöön :D.

Mutta kukin rahkeidensa mukaan...

Vierailija
34/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on aivan sama onko mies sinun isäsi vai ei, hän on kuitenkin isä. Sama periaate kuin äitienpäivänä. Juhlitaan kaikkia äitejä. Kunhan olet äiti.

Vai ettekö ole tienneet? Luulette juhlivanne vain omaa isäänne :D vaikka on kyse kaikista! Tai sitten, miehenne eivät olekaan lasten isiä, joten eihän heitä kannatakkaan muistaa :D

Vierailija
35/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isänpäivä lahjaksi ostetaan aina niitä samoja kalsareita,partavesiä,tohveleita,pyjamia ja muita,mitä ostetaan ympäri vuoden muutenkin,tosi persoonatonta touhua,miksi isälle ei voi antaa lahjaksi esim.jalkahoitoon lahjakorttia,selkä hierontaan,tms.tosin tästäkin saa joku väännettyä vaikka mitä ruikutusta täynnä olevaa tekstiä

Vierailija
36/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletsä oikesti, että miehesi ihan tosissaan ilahtuu SUN tekemistä sormivärikorteista? Tää on niin moneen kertaan naurettu aihe - kaikki miehet ovat myösntäneet, etteivät ne vaimojen tekemät arskartelut ole ehkä ihan se, mitä isä toivoisi itselleen isänpäivänä...

Onhan se ihan suloista, mutta just tollasta yhden lapsen äidin lapsekasta "meidän perhe olis tällänen sormiväriperhe"- puuhastelua.

Jos miehesi on Mies, eikä mikään maripaitanyhverö, niin varmaa on, et jos haluat ilahduttaa miestäsi, niin teet sormillasi jotain ihan muuta, kuin vauvamaisia kortteja.

(Ja jos et ymmärrä mistä puhun, niin perheessäänne ero on vain ajan kysymys ).

Ihan pakko laittaa kanssa,mistä sinä tiedät mitä Kaikki suomen isät haluaa?vai ootko sellanen..?eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä ukolleen/lastensa isälle lahjaksi antaa vai antaako mitään,ja kyllä nuo 6kk ikäisen ja ylipäätänsä lasten tekemät kortit on hienoja.Inise sinä siellä ihan rauhassa oman elämäsi tylsyyttä ja yksitoikkoisuutta ja anna muiden olla.Tosin jos sulla on niin pienet kuviot,ukkosi(jos sulla sellasta edes on tai muuta vastaavaa),ei anna sulle,niin kato peiliin ja me hoitoon.Tosi kaippa säkin tuut tohon vielä kitiseen jotain.

Vierailija
37/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimittäin ole minun isäni:D Isän lahjominen on lasten asia ja itse en ole mitään ostanut, enkä osta.

Vierailija
38/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni äiti täälläkin vaahtoaa miten ei todellakaan osta miehelleen mitään koska eihän kyse hänen isästään. Aika moni mamma sitten naama norsunvitulla täällä aina äitienpäivänä raivoaa kun mies ei ollut ostanut lahjaa eikä edes aamiaista laittanut.

Vierailija
39/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä! Viime äitienpäivänä tuo lähi-ABC oli täynnä kansaa. Siellä on lapsille niin hyvät leikkitilat. Sellaista se on tämä junttivanhemmuus. :)

t. akateeminen juntti, joka on ostanut monet hassut bokserit miehelleen

Vierailija
40/45 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et äitienpäivänä odota etkä saa mieheltäsi minkäänlaista lahjaa tai huomiota niin ymmärrän sen, että et itsekään tee mitään miehesi hyväksi isänpäivänä.

Mutta jos odotat ja saat jotain muistamista äitienpäivänä mieheltäsi etkä silti tee samoin hänelle isänpäivänä, olet aika paska tyyppi.