Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en enää IKINÄ mene finnmatkojen matkoille.

Vierailija
09.11.2012 |

Yksi iso syy on heidän käyttämä lentoyhtiö = vanhat paskat sillipurkit.

ainut millä meidän perhe menee on finnairin suorat lennot, majoitus itse varaten. Paras hinta-laatu suhde.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli syyskuussa oikein onnistunut matka.

Toki tuiflyn kone oli pieni, mutta en mä lomalle sinne koneeseen mennyt. Kyllä siinä sen reilu 4h jaksoi istua ihan hyvin. Ruokakin oli ihan kelvollista ja palvelu hyvää.

Kohde oli se mitä luvattiin ja oppaisiin sai tarvittaessa yhteyttä. Paluumatkaa helpotti hotellilla tehty lähtöselvitys, oli todella helppo ja nopea ja säästyttiin kentällä jonottamiselta.

Ehdottomasti menen Finnmatkojen lomalle tulevaisuudessakin. Mun mielestä niillä on kivoin hotellivalikoima näistä tunnetuimmista matkanjärjestäjistä.

Vierailija
2/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me lennettiin viimeeksi Finnairilla :D Ollaan lennetty myös TUIlla ja sen lisäksi Norwegianilla, jolla uudet hienot koneet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei valmismatkalaki suojaa sinua mitenkään. Finnmatkojen lomallasi (niistä sillipurkeista huolimatta) sinulla on takanasi vankka kuluttajansuoja.

Vierailija
4/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi vai kuusi kertaa, ja aina ollaan oltu tyytyväisiä, niin Teneriffalla, Gran Canarialla kuin Arabiemiraateissa. Finnairin suorat lennot, hotellit hyvät ja hyvillä paikoilla.

Jostain syystä heidän valikoimastaan on vaan löytynyt aina sopivin vaihtoehto.

Vielä kuhn tarjolla olisi 10/ 11 päivän matkoja, niin sen matkatoimiston valitsen.

Vierailija
5/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin toimivat järjestelyt kaikessa, hyvätasoiset hotellit jne. Se on ihan sama millä sillipurkilla sinne perille lentää.

Vierailija
6/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iso syy on heidän käyttämä lentoyhtiö = vanhat paskat sillipurkit. ainut millä meidän perhe menee on finnairin suorat lennot, majoitus itse varaten. Paras hinta-laatu suhde.

40:n kansainvälisen lentoyhtiön vertailussa Finnairilla on KUUDENNEKSI KAPEIMMAT JA AHTAIMMAT penkit. Eli ei Finskin laatu ole tosiaan sieltä tilavimamsta päästä...

Vierailija
7/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan tyytyväisiä Finnmatkoihin.

Norwegian on taas syvältä: koneessa ei mitään vihdesysteemejä ja lentoemännät tekevät selväksi että ovat matalapalkka-ammatissa eivätkä viihdy siinä.

Mutta kyllä sen paskan Euroopan sisäisillä lyhyehköillä lennoilla sietää.

Vierailija
8/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin lennot (juuri sopivaan aikaan meno ja paluu)

Laadukas hotelli luxus-patiolla

Hyvät kulkuyhteydet.

Ja helppoa kuin heinänteko :) Hyvin olemme aikaisemmin ainakin ko yhtiön lomilla viihtyneet.

Vierailija
9/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan tyytyväisiä Finnmatkoihin. Norwegian on taas syvältä: koneessa ei mitään vihdesysteemejä ja lentoemännät tekevät selväksi että ovat matalapalkka-ammatissa eivätkä viihdy siinä. Mutta kyllä sen paskan Euroopan sisäisillä lyhyehköillä lennoilla sietää.

meille riittää viihteeksi ilmainen Wifi-lennolla.....

Vierailija
10/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 3 lasta pitäisi olla kolmet vehkeet. Ja itsellekin tietty jotain.

Halpalennot on perseestä.

Vierailija
11/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 3 lasta pitäisi olla kolmet vehkeet. Ja itsellekin tietty jotain. Halpalennot on perseestä.

yksi läppäri, yksi nintendo wii ja vaikkapa yksi puhelin lentomoodissa pelaamista varten lisäksi ainakin meidän lennoilla on tullut elokuvia ihan norwegianin puolesta (6reissua tehty). Itselleni varaan hyvän kirjan viihdykkeeksi.Oletkohan ikinä edes lentänyt kyseisen yhtiön koneilla? Ylimielisiin lentoemäntiin olen törmännyt ainoastaan ryanilla.

Minkähänlaista viihdettä oikein odotat? oma asenne ratkaisee

Vierailija
12/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä oma uima-allas

ne luxuspatjat kun ei ole tavallisia kummempia

Finnairin lennot (juuri sopivaan aikaan meno ja paluu) Laadukas hotelli luxus-patiolla Hyvät kulkuyhteydet. Ja helppoa kuin heinänteko :) Hyvin olemme aikaisemmin ainakin ko yhtiön lomilla viihtyneet.

Vierailija
13/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan positiivisia kokemuksia Finnmatkoista.

Vierailija
14/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan tyytyväisiä Finnmatkoihin.

Norwegian on taas syvältä: koneessa ei mitään vihdesysteemejä ja lentoemännät tekevät selväksi että ovat matalapalkka-ammatissa eivätkä viihdy siinä.

Mutta kyllä sen paskan Euroopan sisäisillä lyhyehköillä lennoilla sietää.

En ole viihdesysteemejä kaivannut kun on Wi-Fi käytössä: mun iPad toimii viihdesysteeminä. Epäystävällistä kohtelua lentoemänniltä en ole koskaan saanut. Lennän säännöllisesti työasioissa Helsingin ja Malagan väliä.

Vierailija
15/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iso syy on heidän käyttämä lentoyhtiö = vanhat paskat sillipurkit.

ainut millä meidän perhe menee on finnairin suorat lennot, majoitus itse varaten. Paras hinta-laatu suhde.

Heh, Finnair ja paras hinta-laatu-suhde on kyllä niin typerä väite ettei paremmasta väliä. Ainoastaan Aasiaan Finnair tarjoaa selvästi mukavimmat vaihtoehdot Suomesta. Eurooppaan löytyy vaikka kuinka parempia vaihtoehtoja.

t. Finnair Platinum

Vierailija
16/16 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy aina parhaat hotellit ihan rannalta.

Ja kyllä finnairilla on myös enemmän kuin tarpeeksi näitä vanhoja sillipurkkeja liikenteessä...