Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huono idea pyytää kiinnostava mies kotiini kahville?

Vierailija
09.11.2012 |

En ole ollut kontaktissa mieheen, vaihdettu vain katseita satunnaisesti törmätessä.

Tiedän siis kuka hän on.

Olisiko huono idea lähettää hänelle viesti ja kutsua kahville?

Annanko itsestäni friikin kuvan tai kuvitteleeko hä minun olevan vain seksin perässä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ja täysipäiset ihmiset osaavat sopia tapaamiset niin, ettei väärinkäsitysten vaaraa ole. Mutta jos arveluttaa, niin sovi ensitreffit vaikka torikahvilaan.

Vierailija
2/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin ainakin itse tekisin.

Siis kahvilaan, ryömään, katsomaan jotain matsia tai jotain muuta tekemistä julkisella paikalla. Samalla näkee sitten millainen typpi on kyseessä ja viitsiikö sitä kotiinsa kutsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voithan ehdottaa kahveja jossain kahvilassa? Voisitte tutustua ja sitten jos vielä tahdot kutsua seuraavalla kerralla kotiisi.

Puolitutustakin voi paljastua yllättäviä asioita tai saatat saada itsellesi perässäroikkujan jos heti kotisi ovet avaat. Kannattaa harkita.

Vierailija
4/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiinsa ensitapaamiselle niin se tarkoittaa, että seksiä olis tarjolla.

Mutta jos kutsut vaikka kahvilaan niin sitten se on vain kahville.

Niin olen ainakin aina ajatellut, ja niin se on mennytkin..

Vierailija
5/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellette asu jossain tuppukylässä jossa juorut leviävät. Silloin sun pitää kutsua kotiisi.

Vierailija
6/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse kahvila tai ravintola ennemmin ellette asu jossain tuppukylässä jossa juorut leviävät. Silloin sun pitää kutsua kotiisi.

No asutaan. Ja kahvila-vaihtoehto olis just joku huoltoasema.:D Ja tiedän tyypistä jotain, kun on kaverin kaverin tuttu, olen siis vaivihkaa selvittänyt ja vaikuttaa tyypiltä, jonka kyllä uskaltaisin kutsua kotiini.

Ja lähinnä epäilyttää, kun ei olla koskaan juteltu, oltu edes samassa paikassa (muussaa kuin kaupassa tms.), että annanko itsestäni friikin kuvan, jos vain lähetän viestin, kun tosiaan vaan katseita vaihdettu.

Vierailija
7/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ollenkaan anna mitään sellaista kuvaa. :D

Vierailija
8/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä pyydä kotiisi heti, pyydä mieluummin vaikka kävelylle ja ota termospullo kahvia mukaan.jos ei siis ole mitään kahviloita siellä suunnalla.

voisitko yrittää tuttusi kautta lähettää terveisiä miehelle tai pyytää että vihjaa että olet kiinnostunut?

kannattaa aina kuitenkin tapailla muulla kuin kotona, muuten juttu menee tylsäksi ja liian intiimiksi nopeasti.

Vierailija
9/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä pyydä kotiisi heti, pyydä mieluummin vaikka kävelylle ja ota termospullo kahvia mukaan.jos ei siis ole mitään kahviloita siellä suunnalla.

voisitko yrittää tuttusi kautta lähettää terveisiä miehelle tai pyytää että vihjaa että olet kiinnostunut?

kannattaa aina kuitenkin tapailla muulla kuin kotona, muuten juttu menee tylsäksi ja liian intiimiksi nopeasti.

Ei ehkä kuitenkaan. Näen jo silmissäni, kun juorut kiertää, että meidät on nähty yhdessä kävelemässä pitkin kyliä termospullon kanssa...:D

ap

Vierailija
10/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asutaan. Ja kahvila-vaihtoehto olis just joku huoltoasema.:D Ja tiedän tyypistä jotain, kun on kaverin kaverin tuttu, olen siis vaivihkaa selvittänyt ja vaikuttaa tyypiltä, jonka kyllä uskaltaisin kutsua kotiini. Ja lähinnä epäilyttää, kun ei olla koskaan juteltu, oltu edes samassa paikassa (muussaa kuin kaupassa tms.), että annanko itsestäni friikin kuvan, jos vain lähetän viestin, kun tosiaan vaan katseita vaihdettu.

Kutsu kotiin vaan. Jos asut pienellä paikakkunnalla on kotisi varmaan aika hyvin varusteltu, leivo pullia tai vastaavaa ja esiinny hyvin "emäntämäisenä". Miehet tykkäävät siitä eikä heillä ole sellaisessa tilanteessa taka-ajatuksena heti ekana seksi.

Vierailija
11/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä aina kutsun mahdollisimman epäkiinnostavia miehiä kotiini kahville.

Vierailija
12/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen termospullon ja miehen kanssa tarvitse keskellä kylän raittia kävellä.

kertomasi perusteella siellä on metsää ja maisemaa ympärillä ihan riittävästi, joten voitte kävellä rauhassa halutessanne.

ja toisaalta: mitä sitten, jos joku näkisi teidät kävelemässä yhdessä? pientä hysteriaa tuollainen salailu, kai nyt maallakin ihmiset on toistensa kanssa tekemisissä eikä vain yksinään kävele. vai onko mies tai oletko sinä varattu?

t. termospullo-neuvoja, joka on itse maaseudulta kotoisin myös

Vierailija
13/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai nyt maallakin ihmiset on toistensa kanssa tekemisissä eikä vain yksinään kävele.

Mies ja nainen kaksistaan eivät ilman taka-ajatusta, jos eivät ole sukua keskenään.

Vierailija
14/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen termospullon ja miehen kanssa tarvitse keskellä kylän raittia kävellä.

kertomasi perusteella siellä on metsää ja maisemaa ympärillä ihan riittävästi, joten voitte kävellä rauhassa halutessanne.

ja toisaalta: mitä sitten, jos joku näkisi teidät kävelemässä yhdessä? pientä hysteriaa tuollainen salailu, kai nyt maallakin ihmiset on toistensa kanssa tekemisissä eikä vain yksinään kävele. vai onko mies tai oletko sinä varattu?

t. termospullo-neuvoja, joka on itse maaseudulta kotoisin myös

Veikkaan, että tämä voisi sen takia herättää ihmetystä, koska ikä eroa meillä on lähes 15v (ollaan kyllä molemmat aikusia) ja ollaan "eri luokan" perheistä.

ap

Vierailija
15/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy noin luokkatiedostava tuppukylä, niin osaa pysytellä poissa.

Vierailija
16/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos vahan katseilta suojassa. Siina sitten kahvia termarista. Ei tartte heti sisalle paastaa, mutta antaa kuitenkin ystavallisen vaikutelman.

Vierailija
17/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvioivat muut pelkästään sen perusteella mihin "luokkaan" kuuluu. Mun appivanhemmat ovat juuri sellaiset ja siksi mulla synkkaa appiukon kanssa tosi huonosti koska hän on torpparin poika ja minä porvarin. Hän luulee koko ajan että ylenkatson häntä ja hänen tyrärtään, siis vaimoani. Hän ei viitsi liikkua kylällä muiden kuin vastaavassa asemassa olevien ja puhuu ilkeitä selän takaa "kartanon väestä". Tosin 60-100 vuotta sitten kartanon väki oli orjapiiskureita siinä kylässä mutta minä en edes ollut syntynyt silloin enkä ole liikkunut paikakunnalla ennenkuin tutustuin vaimooni mutta silti, ihetyttää tuo alamaisasenne.

Jos Ap olet ison talon tytär ja kavaljeerisi työläis tai torpparisuvusta, niin sun kannattaa todellakin järjestää tapaamisenne piilossa aluksi. Ja myös sen ikäeron vuoksi. Ymmärrän kyllä huolesi. Vuoden 1918 haavat eivät pikkukylillä ole umpeutuneet.

Vierailija
18/20 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saitko?

Vierailija
19/20 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko mies oli kahvilla? Alapas raportoida.

Vierailija
20/20 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä pyydä kotiisi heti, pyydä mieluummin vaikka kävelylle ja ota termospullo kahvia mukaan.jos ei siis ole mitään kahviloita siellä suunnalla. voisitko yrittää tuttusi kautta lähettää terveisiä miehelle tai pyytää että vihjaa että olet kiinnostunut? kannattaa aina kuitenkin tapailla muulla kuin kotona, muuten juttu menee tylsäksi ja liian intiimiksi nopeasti.

Ei ehkä kuitenkaan. Näen jo silmissäni, kun juorut kiertää, että meidät on nähty yhdessä kävelemässä pitkin kyliä termospullon kanssa...:D ap

No pyydä sitten johonkin muuhun hänet mukaan. Vaikka johonkin latotansseihin? Kalastamaan? Mitä sielläpäin nyt sitten harrastetaankaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi