Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksi ensitreffit pitäisi olla aina julkisella paikalla jos muuten elämässään on missä sattuu metsissä ja muissa koloissa.

Vierailija
31.07.2022 |

Miksi treffit ei voisi olla sitten metsässä tai asunnossa? Lisäksi monessa paikassa julkisellakaan paikalla ei ole muita.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä murhaaja ja väkisinmakaaja pyytää muualle. Karkkilan uhrilta lähti silmät

Vierailija
2/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee, niinkuin parhaaksi näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänpä ymmärrät.

Vierailija
4/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis sinä et ymmärrä? Että kaikki eivät tule treffeille hyvä mielessä?

Vierailija
5/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lusikalla annettu niin kai se on sitten vaikea ymmärtää. Tai ehkä vain esität tyhmää?

Vierailija
6/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti onkin että se julkinen paikka valitaan niin että siellä on muita esim. kahvila jossa on ainakin myyjä paikalla vaikka ei olisikaan muita asiakkaita. Ja ihan siksi valitaan julkinen paikka että tilanteesta pääsee helposti pois jos treffikumppani osoittautuu uhkaavaksi. Jos itse haluat niillä ekoilla treffeillä vaan tutustua juttelemalla mutta toisella on heti seksi mielessä ja olette kahdestaan paikassa jossa ei ole muita, alkaa helposti painostus tai ihan suora pakottaminen seksiin etkä ehkä pääse tilanteesta pois. Tietysti voit sopia niitä treffejä minne itse haluat mutta minusta on ihan järkevää olla vähän itsesuojeluvaistoa matkassa.

Vierailija
7/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No metsässä harvemmin jaksaa joku odotella että tulisiko joku raiskattavaksi sopiva paikalle jne. Eli jos menet muuten metsään niin ei ole suurta riskiä joutua uhriksi. Eri asia jos sovit treffit raiskaajan kanssa metsään.

Jos sovit vieraan ihmisen kanssa treffit metsään niin siellä voi halutessaan raiskata ilman että muita ihmisiä tulsii paikalle kovin todennäköisesti. Jos kierrät vaikka hiljaisilla kaduilla kävelytreffeillä niin siinä raiskaajalla suurempi riski jäädä kiinni koska ihmisiä voi tulla sattumalta paikalle, jos toinen huutaa kovaa apua sen todennäköisesti joku kuulee ja saattaapa olla jotain kameroita kuvaamassa jos vaikka raahaa uhrin jonkun talon pihaan. Ja jos uhri pääsee juoksemaan karkuun pätkän niin saattaa nopeasti keretä soittamaan jonkun ovikelloa ym metsästä ei helposti löydä apua.

Vierailija
8/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuus tietty. Toki poikkeuksiakin säännöstä voi tehdä oman harkinnan mukaan. Mutta muutaman Tinder viestin jälkeen ei voi suositella kenellekään lähtemistä mökille.

Vierailija
9/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Mitä haittaa siitä on, että tavataan julkisella paikalla?

Vierailija
11/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä vaan tapailemaan tuntemattomia korpimetsässä. Kerro miten on mennyt.

Vierailija
12/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen treffaillut paljon, mutta vain kolmet treffit sopinut julkiselle paikalle, muuten on tavattu mun kodissa tai näiden miesten luona. Olen vielä hengissä ja enkä ole tullut raisk atuksi. Jos mua yhtään epäilyttää ihmisessä joku niin en treffaa ollenkaan.

Vierailija
13/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sääntö ei ole huomioon sitä, että ensitreffit voivat olla myös tutun tai puolitutun ihmisen kanssa.

Vierailija
14/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavanomaisuutta ylistävät printtilehdet ovat kuolleet ja jäljellä on huomiota kerjäävä keltainen lehdistö.

Vierailija
15/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi Karkkilan uhri ei enää.

Vierailija
16/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi Karkkilan uhri ei enää.

Mikä tää karkkila-juttu on?

Vierailija
17/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sääntö ei ole huomioon sitä, että ensitreffit voivat olla myös tutun tai puolitutun ihmisen kanssa.

Järkeä saa käyttää.

Ei se mitään, saivartelukin nostaa ketjun. Yllättävän moni suostuu ensitreffeille ventovieraan kanssa jonnekin autiotalon perunakellariin.

Vierailija
18/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä haluat mennä ensitreffeille mettää, niin siitä vaan. Jokainen taaplaa tyylillään. 🤷

Vierailija
19/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen treffaillut paljon, mutta vain kolmet treffit sopinut julkiselle paikalle, muuten on tavattu mun kodissa tai näiden miesten luona. Olen vielä hengissä ja enkä ole tullut raisk atuksi. Jos mua yhtään epäilyttää ihmisessä joku niin en treffaa ollenkaan.

Turha onnitella itseään ihmistuntemuksesta. Tuurista kyllä.

Opiskelukaveri lukittiin kahdeksi vuorokaudeksi treffikumppanin asuntoon. Kiva mies uhkaili veitsellä. Kaveri pakeni parvekkeen kautta. Näin oikeuden paperit, tällä kertaa tekijä siis sai rangaistuksen.

Kannattaa miettiä, mihin lähtee.

Vierailija
20/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minä en lähtisi ensimmäisille treffeille mihinkään, missä ei olisi muitakin ihmisiä. En siis todellakaan mihinkään hotellihuoneeseen, toisen ihmisen kotiin jne. Eihän sitä oikeasti voi tietää, että kuka siellä on vastassa ja että hän voisi tehdä, jos hänen kanssaan on kaksin ilman, että ei ole ketään näkemässä.