Vanhin panosi -
toimiko värkki vai jouduitko pettymään lopputulokseen?
Kommentit (28)
Toistaiseksi olen vain haaveillut ja katsellut netistä pätkiä, joissa papat panevat nuorempia naisia. Kiihottaa sellainen elämänkokemus, jota tuon ikäisillä voi olla. Ja seksuaalinen kokeneisuus toki myös!
Rapumiehet ovat kanssas loistavia sängyssä.
Liian kilttejä, mitään sponttaaniutta ei ole, eikä rohkeutta kokeilla mitään rajumpaa.
Toki huomaavaisia ja helliä.
19 vuotiaana eli kundi oli 29 v. Seksi oli kivaa ja opin kaverilta paljon, mutta seurustelusta ei tullut mitään. Just kirjoittanut ja valmis toimittaja ei hirveesti yhteistä löytänyt paitsi se seksi :P
Kundi vonkasi perään melkein vuoden. Nyt nelikymppisenä tajuan, että nuori pimperohan se sitä viehätti :-D
Ja toimii ihan mainiosti.
Itse olen 31v.
samanlainen,kuin rapumies. Mutta sängyssä olen rohkea ja haluan kokeilla jotain rajumpaa:) Jotain rajumpaa silloin tällöin siis. Kynttilät ja Yves Delorme lakanat ovat pakolliset:))
Ihan tarkkaa ikää en nyt muista, mutta siis semmosia viittä vuotta vaille eläkeikä. Toinen oli maailmaa nähnyt ihana gentleman, joka oli herkkä ja osavainen. Toiselle taas oli ehkä hieman juntti ja toimitus ei juurikaan eronnut jostain teinihässinästä. Saman ikäiset miehet eroivat siis rakastelussa hyvin paljon toisistaan. Teknisesti kummallakin peli toimi moitteettomasti.
samanlainen,kuin rapumies. Mutta sängyssä olen rohkea ja haluan kokeilla jotain rajumpaa:) Jotain rajumpaa silloin tällöin siis. Kynttilät ja Yves Delorme lakanat ovat pakolliset:))
yves delorme -lakanat ja kynttilät kuulostaa tosi rajulta.
ravut on niin pihalla pakollisten lakanoidensa kanssa.
Toistaiseksi olen vain haaveillut ja katsellut netistä pätkiä, joissa papat panevat nuorempia naisia. Kiihottaa sellainen elämänkokemus, jota tuon ikäisillä voi olla. Ja seksuaalinen kokeneisuus toki myös!