Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhin panosi -

Vierailija
09.11.2012 |

toimiko värkki vai jouduitko pettymään lopputulokseen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi olen vain haaveillut ja katsellut netistä pätkiä, joissa papat panevat nuorempia naisia. Kiihottaa sellainen elämänkokemus, jota tuon ikäisillä voi olla. Ja seksuaalinen kokeneisuus toki myös!

Vierailija
22/28 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi olen vain haaveillut ja katsellut netistä pätkiä, joissa papat panevat nuorempia naisia. Kiihottaa sellainen elämänkokemus, jota tuon ikäisillä voi olla. Ja seksuaalinen kokeneisuus toki myös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapumiehet ovat kanssas loistavia sängyssä.

Liian kilttejä, mitään sponttaaniutta ei ole, eikä rohkeutta kokeilla mitään rajumpaa.

Toki huomaavaisia ja helliä.

Vierailija
24/28 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotiaana eli kundi oli 29 v. Seksi oli kivaa ja opin kaverilta paljon, mutta seurustelusta ei tullut mitään. Just kirjoittanut ja valmis toimittaja ei hirveesti yhteistä löytänyt paitsi se seksi :P

Kundi vonkasi perään melkein vuoden. Nyt nelikymppisenä tajuan, että nuori pimperohan se sitä viehätti :-D

Vierailija
25/28 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toimii ihan mainiosti.

Itse olen 31v.

Vierailija
26/28 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen,kuin rapumies. Mutta sängyssä olen rohkea ja haluan kokeilla jotain rajumpaa:) Jotain rajumpaa silloin tällöin siis. Kynttilät ja Yves Delorme lakanat ovat pakolliset:))

Vierailija
27/28 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarkkaa ikää en nyt muista, mutta siis semmosia viittä vuotta vaille eläkeikä. Toinen oli maailmaa nähnyt ihana gentleman, joka oli herkkä ja osavainen. Toiselle taas oli ehkä hieman juntti ja toimitus ei juurikaan eronnut jostain teinihässinästä. Saman ikäiset miehet eroivat siis rakastelussa hyvin paljon toisistaan. Teknisesti kummallakin peli toimi moitteettomasti.

Vierailija
28/28 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen,kuin rapumies. Mutta sängyssä olen rohkea ja haluan kokeilla jotain rajumpaa:) Jotain rajumpaa silloin tällöin siis. Kynttilät ja Yves Delorme lakanat ovat pakolliset:))

yves delorme -lakanat ja kynttilät kuulostaa tosi rajulta.

ravut on niin pihalla pakollisten lakanoidensa kanssa.