Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten raskauspahoinvointi voi alkaa jo

Vierailija
09.11.2012 |

viikolla 2+1? Onko muilla alkanut näin aikaisin? Testissä näkyi haalea plussa mutta kuitenkin selvä sellainen. Alavatsalla turvotuksen tunnetta ja nipistelyä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiukan auttoi raikas ruoka ja kevyt ulkoilu raittiissa ilmassa.

Vierailija
2/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ainakaan kestäis kovin pitkälle kun nyt jo alkaa..=/ Täytyypä kokeilla! =) Esikoista odotan joten kaikki vinkit otetaan vastaan!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, ootkohan sä nyt ihan varma noista viikoista? Alkio kiinnittyy vasta keskimääräisesti 3. viikon loppupuolella. Ettei vaan olis ovulaatio-oireita tai vatsaflunssaa..? Sulla pitäis nyt siis olla kuukautisten alkamisesta 2 viikkoa ja täysi pupuilu päällä jos yritätte raskautua. En tiedä millainen testi tuossa vaiheessa näyttäisi edes haaleaa viivaa..? Korjatkaa jos olen väärässä, eikö yleensä testit näytä plussaa vasta 4. viikolla aikaisintaan, siis oletettujen menkkojen aikaan?

Vierailija
4/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaustesti näyttää aikaisintaan rv4 jos rv2 niin ovulaation on tapahduttava menkkojen aikana ja silloin on myös raskauduttuva. En tiedä onko se oikeasti mahdollista että menkkojen aikana ovuloi.

Vierailija
5/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun raskausviikot lasketaan viimeisistä kuukautisista, 2+1 olisi n. 1 päivä hedelmöittymisen jälkeen eikä näy vielä testeissä vähään aikaan. Hedelmöittymisestä laskettuna (eli sikiön ikä) 2+1 taas vastaa siis raskausviikkoja 4+1. Tällöin alkio on ollut kiinnittynyt kohdunseinämään jo viikon ajan.

Raskauspahoinvoinnista en kyllä osaa sanoa. Itsellä alkoi muistaakseni raskausviikoilla 6-7, ja helpotti muutaman viikon jälkeen.

Vierailija
6/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin käsitin sinulla olevan, (eli oikeasti 4+1) Voi käydä niin että pahoinvoinnin määrä vaihteleekin alussa, esim välillä voi olla muutama päivä ihan hyvääkin oloa vaikka raskaus jatkuukin normaalisti. Eli välillä pahoinvointia emnemmän, välillä vähemmän. Minulla vaihteli toisessa raskaudessa näin monta viikkoa. OIkeastaan pientä vaihtelua pahoinvoinnin määrässä oli läpi alkuraskauden. Siksi kerroin tämän kun huolestuin siitä vaihtelusta itse kovasti, mutta aivan turhaan.. Raskauden tulos on nimittäin kultainen taapero tuolla vaunuissa nukkumassa.

Mulle auttoi apteekin pahoinvointiranneke jonkin verran, plus että syö sitä mitä tekee mieli eikä pidä liian montaa tuntia syömättä mitään.

Onnea raskauteesi!

Vierailija
7/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen oksentanut jo ennen plussausta. Raskauspahoinvointi on minulla kestänyt koko 9kk. Eli ihan koko raskauden ajan oksetti, kuvotti, heitin laattaa töissä päivittäin. Tämä on toki harvinaista (hyperemesis gravidum) mutta meitäkin on. Kolme raskauttani ovat olleet elämäni raskainta ja uuvuttavinta aikaa, siis juuri siksi että koko 9kk piti kärsiä siitä pahoinvoinnista.

Ja raskaustestiä ei tosiaan tarvinnut koskaan ostaa, tuloksen tiesi kun alkoi laattaa lentämään muutaman kerran päivässä hyvinkin nopeaan.

Vierailija
8/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tapahtunut 26.10, silloin hajosi kondomi muita mahdollisia päiviä ei ole. Tiedän että ovulaatio on 13-14 päivä. Testi näyttää kyllä haleaa pulssa, mutta sen verran selkeästi että sen kyllä erottaa. Eli viikot on kyllä täysin oikein kun muita mahdollisia päiviä tähän ei ole.

ap

Vierailija
9/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vatsaflunssan erottaa, tämä ei ole kyllä sitä =)

Vierailija
10/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tuplissa.

Vierailija
11/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet viikolla 4 etkä 2 . 2 viikolla on vasta ovulaatio . tutkiskeleppa raskausviikkoja tarkemmin :)