Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkeimmat Finnair-kokemukset

Vierailija
09.11.2012 |

Oletko saanut huonoa palvelua Finnairilla?

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerran kun olin nuori, kakskymppinen ja minun piti tulla Tukholmasta Helsinkiin, ja kone oli lähes tyhjä, niin menin istumaan varauloskäynnin luokse (koska siinä oli parhaiten jalkatilaa). Lentoemot tulivat ajamaan minut pois koska väittivät että se oli heidän paikkansa. Lennolla ei saanut muuta ruokaa kuin yhden appelsiinin, mutta niin lyhyellä lennolal ei ole muutenkaan niin nuukaa mutta kohtelu oli tylyä. Olin siis nuori mieshenkilö enkä sunnuntaivaatteisiin pukeutunut.

Vierailija
2/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone lentää paikasta A paikkaan B, siitä palvelusta maksan ja sen olen aina saanut - kaikilla lentoyhtiöillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten pääasiassa muiltakin lentoyhtiöiltä.

Vierailija
4/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone lentää paikasta A paikkaan B, siitä palvelusta maksan ja sen olen aina saanut - kaikilla lentoyhtiöillä.

jos nyt vaikka voisi saada tuon palvelun ilman vi**uilua hlökunnalta niin olisi jo ihan hyvä alku?

Vierailija
5/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan tuosta ja lipun hintakin vastaa tuota palvelua, muuta en tarvitse.

Finnairin hinnat ovat korkeammat ja lupaavat itse tällä hinnalla enemmän kuin halpisyhtiöt, joten kyllä myös odotan saavani enemmän.

Vierailija
6/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt vaikka voisi saada tuon palvelun ilman vi**uilua hlökunnalta niin olisi jo ihan hyvä alku?

ilman vittuilua, myös muistakin lentoyhtiöistä samoin.

Vierailija
7/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut osakseni vittuilua keneltäkään palveluhenkilökuntaan kuuluvalta - lennoilla tai muualla. Ja koneessakin on paikalla esimies eli purseri, joka saisi asian käsiteltäväkseen jos näin sattuisi käymään.

Vierailija
8/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneessa oli vanhempi lentoemäntä joka oli meille todella töykeä useaan otteeseen ja vieruskaveritkin ihmettelivät. Tein valituksen, ja siihen vastattiin monen viikon viiveellä varsin väistelevästi ja ympäripyöreästi. Valitin jo heti koneessa stuertille lentoemon käytöksestä. Muistutti hieman keskitysleirin naisvartijaa habitukseltaan.

Vierailija
9/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneessa oli vanhempi lentoemäntä joka oli meille todella töykeä useaan otteeseen ja vieruskaveritkin ihmettelivät. Tein valituksen, ja siihen vastattiin monen viikon viiveellä varsin väistelevästi ja ympäripyöreästi. Valitin jo heti koneessa stuertille lentoemon käytöksestä. Muistutti hieman keskitysleirin naisvartijaa habitukseltaan.

Vaikea uskoa, että lentoemännillä olisi aikaa tai haluakaan huvikseen vittuilla asiakkaille.

Vierailija
10/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onkohan tuolla ylälokeroissa tilaa, niin puuskahti "mistä MINÄ tiedän". Sitten kun satuttiin olemaan varauloskäynnin kohdalla ja laitettiin pienet laukut jalkoihin, niin tuli todella vihaisesti ripittämään meitä ettei niin saa tehdä, se on turvallisuussääntöjen vastaista. NÄin varmasti onkin, mutta asian olisi voinut esittää myös kohteliaasti. Tämän jälkeen vieressä istuvakin jo päivitteli lentoemännän käytöstä.

Olemme ihan tavallisia ihmisiä ja käyttäydymme aivan normaalisti eikä meille koskaan ole aiemmin käynyt noin, missään asiakaspalvelutilanteessa. Emme siis ole mitään ammattivalittajia tai öykkäreitä. Olimme tosi hämmentyneitä, miksi meille puhutaan näin. Kun sanoin asiasta sille miespuoliselle (oliko nyt purseri tai stuertti) niin tuli vaikutelma että tällaista ei tapahtunut ensimmäisen kerran. Otin nimen ylös ja tein palautteen netin kautta.

Minustakin on vaikea uskoa että lentoemännät mielellään käyttäytyvät tylysti paitsi jollekin känniörvelöille, eikä tällaista olekaan muulloin tapahtunut. Luulen että tällä yksilöllä oli huono päivä ja meidän naamoissamme vaan joku ärsytti.

Vierailija
11/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Viimeksi palatessamme lomamatkalta Iberia oli sotkenut paikkojen kanssa vallan perusteellisesti ( istuimme koko perhe eri paikoissa joskin lähiriveillä, paitsi 5v lapsemme

oli sijoitettu riville 20 kun muut olimme 7-9... ja kuulosti siltä että muitakin kummallisuuksia oli muilla)

Lentoemännät järjestelivät paikat nopeasti ja tehokkaasti uudelleen.

Vierailija
12/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutua ukkosmyrskyyn pienellä Convair Metropolitan potkurikoneella. Olin silloin 5 v ja iski matkapahoinvointi ja oksensin. En tajunnut pelätä, varmaan mutsi ja muut matkustajat pelkäsivät puolestani.

Vierailija
13/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika harvoin missään muuallakaan. Jotenkin se huono palvelu tuntuu aina tulevan samoille ihmisille, aika useinhan metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan....

Vierailija
14/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onkohan tuolla ylälokeroissa tilaa, niin puuskahti "mistä MINÄ tiedän". Sitten kun satuttiin olemaan varauloskäynnin kohdalla ja laitettiin pienet laukut jalkoihin, niin tuli todella vihaisesti ripittämään meitä ettei niin saa tehdä, se on turvallisuussääntöjen vastaista. NÄin varmasti onkin, mutta asian olisi voinut esittää myös kohteliaasti. Tämän jälkeen vieressä istuvakin jo päivitteli lentoemännän käytöstä.

Olemme ihan tavallisia ihmisiä ja käyttäydymme aivan normaalisti eikä meille koskaan ole aiemmin käynyt noin, missään asiakaspalvelutilanteessa. Emme siis ole mitään ammattivalittajia tai öykkäreitä. Olimme tosi hämmentyneitä, miksi meille puhutaan näin. Kun sanoin asiasta sille miespuoliselle (oliko nyt purseri tai stuertti) niin tuli vaikutelma että tällaista ei tapahtunut ensimmäisen kerran. Otin nimen ylös ja tein palautteen netin kautta.

Minustakin on vaikea uskoa että lentoemännät mielellään käyttäytyvät tylysti paitsi jollekin känniörvelöille, eikä tällaista olekaan muulloin tapahtunut. Luulen että tällä yksilöllä oli huono päivä ja meidän naamoissamme vaan joku ärsytti.

Viime vuosina olen huomannut että näitä huonoja päiviä on alkanut olla Finnairin henkilökunnalla entistä enemmän tai sitten vain on oma naamani muuttunut ärsyttävämmäksi... Ja siis en ole känniörveltäjä tai muutakaan ja matkustan paljon, joten en kyllä ole mikään tumpelokaan. :(

Vierailija
15/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tilat ja koneet, hyvät ruuat, turvallisen tuntuista. Varmaan pouikkeus vahvistaa säännön eli kai emollakin voi joskus olla huono päivä. En ylipäätään tajua, kuinka joku kestää sitä työtä!

Esim. American Airwaaysilta kokemukset on karmivia niiden 70-lukulaisissa koneissa.

Vierailija
16/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä 2 eri matkaa. Eri kohteet.

Siitä huolimatta molemmilla lennoilla oli täsmälleen samat ruoat.

Koskien siis molemmissa matkoissa meno-paluu.

Ei se ruoka pahaa ollut lentoruoaksi, mutta olisi ollut kiva saada vaihtelua.

Vierailija
17/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo vuosikymmen aikaa, mutta kyseisen matkan jälkeen tuli vähän sellainen olo, etten haluaisi joutua putkipirkkojen armoille onnettomuustilanteessa.

Matkustin Pariisista Helsinkiin yksin. Olin ilmeisesti reissussa saanut ruokamyrkytyksen, koska portilla koneeseen nousua ootellessani tuli äkillisesti huono olo. Koneessa nousi korkea kuume ja pahoinvointi. Vapisin ihan horkassa, mutta emoilta ei löytynyt mulla huopaa. Koko rivin istuintaskuista puuttuivat yrjöpussit, joiden perään sitten ennakoivasti kyselin emosilta. Yhtään oksennuspussia tai muovipussia eivät kuitenkaan onnistuneet löytämään lähes puolessa tunnissa. Sen sijaan toivat minulle oksennuksen varalle kaksi pientä serviettiä.

No, olo paheni ja nousin jonottamaan vessaan. Kerroin hädissäni emännälle, että oksennus on kovaa vauhtia tulossa, vessa varattu, eikä minulla ole kuin ne kaksi hupaisaa servettiä. Emot panikoivat kuin pienet päättömät kanat. Yksi lopulta kiikutti minulle laakean juomatarjottimen, johon tyhjensin lounaani koko kansan ihmeteltäväksi. Päästyäni vessaan emot hakkasivat oveen ja vaativat minua ulos, sillä kone oli laskeutumassa 15! minuuutin päästä. Pyysivät vielä, että siivoan itse jälkeni vessassa, vaikka siivoojat varmaan jo odottivat koneeseen pääsyä.

Haluaisin nähdä, miten nämä tipuset menettävät järkensä hieman haastavammassa tilanteessa. Aivan kuin ihan ensimmäistä kertaa koneessa olisi ollut pahoinvoiva asiakas.

Vierailija
18/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki tarjoilu maksullista. Tuli ihan halpalentoyhtiöfiilis. Missään muualla ole koneessa tarjoilusta maksanut paitsi Ryan Airin lennolla aiemmin.

Vierailija
19/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä 2 eri matkaa. Eri kohteet. Siitä huolimatta molemmilla lennoilla oli täsmälleen samat ruoat. Koskien siis molemmissa matkoissa meno-paluu. Ei se ruoka pahaa ollut lentoruoaksi, mutta olisi ollut kiva saada vaihtelua.

Jo on ala-arvoista.

Vierailija
20/168 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon ruoka-annoksessa oli hiuksia. Eikä voitu vaihtaa, koska annoksia oli koneessa tasan laskettu määrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan