HEI ! SUURI reiden ja pohkeen paksuus GALLUP! Ja kaikki vastaa!!
Ja oma pituus mukaan.
Itse olen: 160
reisi: 49
pohje: 32
(ja tämä galluppi siksi, koska mulla on omasta mielestäni kauhean luikut jalat enkä siksi kehtaa pitää edes minihametta :(
Kommentit (43)
169cm
Reisi 41cm
Pohje 29cm
ja mä pidin omia jalkojani paksuna?!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2011 klo 07:43"]Reisi paksuimmasta kohdasta, ihan ylhäältä kuutisenkymmentä senttiä. Ja pohje niin ikään paksuimmasta kohdasta 37 senttiä. Ei ongelmia minihameen käytössä.
[/quote]
Ongelmia saattaa olla niillä jotka joutuvat sinua katselemaan hamosessasi.
Reisi paksuimmasta kohdasta, ihan ylhäältä kuutisenkymmentä senttiä. Ja pohje niin ikään paksuimmasta kohdasta 37 senttiä. Ei ongelmia minihameen käytössä.
Reisi 54cm ja pohje 33cm. Treenaan salilla ahkerasti ja reidessä on lihastakin, mutta valitettavasti myös hiukan löllöä. Sääret ovat aina olleet nätit.
Oon aina pitäny reisiäni tosi pasksuina, mut mittojen mukaan ei taida olla. Jalat ovat kyllä tosi lyhyet :( Muuten mitat 163/54
etinkö mittanauhan jonku av:n gallupin takia :P varsinkin kun se on jossain tuntemattomassa paikassa enkä löydä sitä oikeaankaan tarpeeseen..
reisi 50,5cm
pohje 33cm
Eivät ole mielestäni luikut vaan oikein sopivat.
Reisi 42cm
Pohje 30cm
Juu, en todellakaan pidä minihameita...
Reisi 52
Pohje 33
Pituus 165
Reidet on kamalan muotoiset. Paksuimmalta kohdalta tuo 52, mutta vielä 10 senttiä polven yläpuolelta vain 34. Jalat on tosi ohuet alhaalta, nilkat ihan rimpulat ja pohkeisiin sain muotoa vasta aloitettuani juoksemisen.
Hameet jää kuitenkin kaappiin rumien polvien takia.
Reisi 52 ja pohje 34
Ja jos laittaisin painoni, niin AV-laiset haukkuisivat minut ylipainoiseksi läskiksi ja jos laittaisin vaatekokoni, niin en AV-laisten mukaan mahdu vaatteisiin... ;)
Pituus: 167cm
Reisi:48cm
Pohje:34cm
Siis otetaanko se siitä paksuimmasta kohdasta?
Reisi 58 ja pohje 38. Mielestäni oon läskireisi.
pituus: 177
pohje:36
reisi: 59
vähän vois nipistää ja on löysää, mutta on toi reisilihaskin aika iso.
Reisi 50
Pohje 32,5
Lisäksi sääret ovat pitkät.
Ja todellakin käytän minihameita ja korkeakorkoisia kenkiä. Ja kehuja satelee, niin miehiltä kuin naisiltakin ;)
Pohje paksuimmalta kohdalta 35 ja reisi paksuimmalta kohdalta (vähän pakaroitten alapuolelta) 57.
Pituus 160
Reisi: 57
Pohje: 35
Onhan noissa vähän ylimääräistä, tosin harrastus ei tue pohkeen kaventumista, mutta reisiin voi vielä vaikuttaa :) Enemmän toivoisin pituutta noihin jalkoihin, sitä kun kuuluu tähän persjalkaisten sukuun. Minihametta pidän kyllä ja selluliittiakin on, mutta kääntäköön päänsä pois ne, joita ällöttää :)
mulla reisi 47,5cm
ja pohje 32cm
olen 170cm
pituus 153
reisi 48
pohje 29
Siis oonko mä muka kapeajalkainen? Oon luullut että mulla on hirveän paksut jalat...
Olen 170/60
Reisi 52 cm, pohje 34 cm