Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 2-vuotiaan yksinhuoltaja

Vierailija
08.11.2012 |

ja luonnollisesti se ainoa leikkikaveri kotona, kun ystäviä ei ole kylässä.

Leikimme aivan mielettömästi kotona ja suosittelen kaikille kokeiltavaksi kunnon heittäymistä leikin "armoille". Parasta terapiaa, mitä teidän.

Valitettavan usein se olen minä joka leikkii pihan lapsien kanssa muiden vanhempien seistessä rivissä ja koska juuri muutimme alueelle mietin vain, että he varmaan pitävät minua vähän vinksahtaneena. :D

Onko muita vanhempia, jotka "osaavat" leikkiä?

...tai ehkä minulta jäi pienenä leikit kesken.

T: 25-vuotias lapsi

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "aika" varma, että myös lapset viihtyvät, sillä kolmosen tavoin sitä kerää aika nopeasti ympärilleen joukon lapsia, jotka haluavat mukaan. :)

Olisi aivan loistavaa, jos aikuisetkin ryhtyisivät joukolla leikkimään puistoissa.

Ps. Yritän välttää sitä selittelyä, koska miksi vaivautua. ;)

Ap

Vierailija
2/6 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niin hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella arvostan vanhempia jotkaa osaa, jaksaa ja viitsii leikkiä lasten kanssa. Itsekin aina joskus yritän leikkiä. Mutta aika harvoin kyllä.

Luen, pelaan, laulan, piirrän, rakennan jne. lasten kanssa, mutta miten se onkin niin vaikeaa eläytyä johonkin roolileikkiin?

Vierailija
4/6 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena leikkiviä aikuisia. Ei tuntunut lainkaan aidoilta.

Nykyään pidän niitä idiootteina.

Minäkin olen ollut 2-vuotiaan yksinhuoltaja.

Vierailija
5/6 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli ihana pienenä, jos joku aikuinen tuli leikkeihin mukaan. Ja osasi leikkiä.

Vierailija
6/6 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, jos aikuinen osaa oikeasti osallistua lasten leikkeihin. Kaikki eivät osaa. Jotkut eivät kehtaa.

Itsekin olen usein se ainut äiti joka liukuu liukumäen tai taputtelee hiekkakakkuja, mutta tosi usein tulee lapsia lähellä, jotka ovat iloisia aikuisen läsnäolosta.

Ennen kuin kukaan pillastuu, niin mainitsen että osaan kyllä lapsen leikkiä myös itsekseen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi