ARGH!! En voi sietää kun joku nainen puhuu miehestään ja käyttää sanaa "ISÄNTÄ"
ärsyttävyyden huipentuma, samoin jos mies käyttää vaimostaan/tyttöystävästään sanaa emäntä!
Kommentit (28)
minusta on kun jotkut kutsuu miesttän isaäksi ja miehet vaimoaan äidiksi, siis kaikille ihmisille eikä vain perheen lapsille. Kuulostaa tosi pervolta.
että kun nainen sitä, nainen tätä, siis jollekin etäisemmälle jonka kanssa ei käytä nimeäni. Se aiheuttaa jotenkin spontaanin huvittuneisuuden minussa. "Nainen, tunne paikkasi. Nainen, olut, nyt." Jep. Mutta yhtä lailla mä sanon jollekin mun mies sanoi että.. mutta ei se särähdä niin.
en ole tiennytkään että se joitain ihmisiä ärsyttää. Minusta nuo on kivat nimitykset, toisin kuin vaikka akka tai ämmä ja äijä.
minusta on kun jotkut kutsuu miesttän isaäksi ja miehet vaimoaan äidiksi, siis kaikille ihmisille eikä vain perheen lapsille. Kuulostaa tosi pervolta.
Niin se on juurikin nuo iskä äiti-huudahdukset puolisolle!!!!! ARGH ARGH!!! AP
"kyllä meidän hallituksen puheenjohtaja on sitä mieltä että..."
Paraskin vitsinlohkojamies hellittelee siinä vaimoaan kertoessaan jotain riemastuttavan kivaa stooria vieraille.
Paraskin vitsinlohkojamies hellittelee siinä vaimoaan kertoessaan jotain riemastuttavan kivaa stooria vieraille.
Varmaan on isä ja äiti sisaruksia.
Varmaan on isä ja äiti sisaruksia.
Olen ollut nykyisessä työssäni kolme vuotta, ja työkaverini ei ole tuona aikana viitannut vaimoonsa kertaakaan muulla termillä kuin emäntä. Onneksi muiden työkavereiden puolisoille on sentään nimet tai heitä kutsutaan edes vaimoiksi.