Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 3 lapsen kotiäiti ja tunnen itseni sätkynukeksi, joka täyttää muiden toiveita.

Vierailija
08.11.2012 |

Tunnen suurta ärtymystä, kun koko ajan joku on vaatimassa minulta jotain palvelua.

Ei jaksaisi koko ajan hyppiä paikasta toiseen kuin joku tahdoton robotti!

Tuntuuko muistakin koskaan tällaiselta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole niin yksinkertaista.

T. Kolmen lapsen äiti, joka ei jäänyt kotiäidiksi, vaan meni töihin

Vierailija
2/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muutama vuosi sitten kypsyin täysin kaikkiin ja kaikkeen, kun koko ajan joku halusi minusta jotakin, ja jos halusin itselleni hetken rauhaa, vaikkapa puolen tunnin kävelylenkin yksin, se oli liikaa pyydetty. Tuntui, ettei minua itseäni ole edes olemassa, on vain sellainen minä, joka on olemassa muiden tarpeiden täyttämiseksi.

Siitäpä sitten alkoikin uusi ja parempi elämä, kun pysähdyin miettimään, kuka minä oikeastaan olen. Millainen on se minä, joka itse haluan olla, kun tähän asti olen yrittänyt olla sitä, mitä kaikki muut haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan samalta ja kyllästyttää todellakin joskus.

Terveisin toinen kolmen lapsen kotiäiti

Vierailija
4/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pienten lasten kanssa elämä on paljolti tarpeisiin vastaamista, mutta isommat oppii odottamaan hetken ja tekemään itse. Yritä eroon sätkyilystä.

Vierailija
5/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen! Olen tällä hetkellä äitiyslomalla, kotona 6kk ikäinen vauva ja 3-vuotias tyttö. Ja jatkuvasti joku tarvitsee jotain tai joku on huonosti. Sitten kun mies tulee töistä niin alkaa kysely; missä se on, missä tää on, koska syödään, mitä syödään.. Argh! :)

Mä huollan itseäni käymällä salilla noin kolmesti viikossa ja tyttökavereiden kanssa ulkona ehkä kerran kuussa :)

Vierailija
6/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne ole ihan sun oma luoma ja valitsema. Vittuako valitat?!

Vierailija
7/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkukakaroiden pompotella itseänne? Aikuiset fiksut (??) ihmiset!

Vierailija
8/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos antaa sen olla niin!

Minä olen kotiäiti ja olen jo pienestä pitäen sanonut lapsille etten ole kuitenkaan mikään palvelija.

Kaikki tekevät osansa eli jo 1v. osaa kerätä lelut lelulaatikkoon illalla.

Pyykit laitetaan pyykkikoriin.

Isommat lapset siivoaa itse huoneensa ym.

Eli opeta lapset tekemään itse!

Odotas kun lapset ovat murkkuja niin taas saa vääntää samat asiat ettei joudu palvelemaan 24/7 ;)