Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sukupuolitaudeista- huijataanko minua???

Vierailija
08.11.2012 |

Tosi tyhmää mutta huonomminkin voisi olla. Tapasin 4 viikkoa sitten kivan miehen ja olemme tapailleet päivittäin mutta aina vaatteet päällä. Sähköä on ilmassa joten otin puheeksi testeihin menemisen. Mies kertoi sitten sairastaneensa tippurin. Kävimme testeissä, minulla kaikki oli ok mutta mies sanoi että tippuri oli raja- arvolla. Siis mitä??? Lukemastani olen ymmärtänyt että hoidettuna tippuri kummittelee verikokeessa mutta ei voi tarttua 2 vuoden jälkeen. Miten se voi olla raja- arvo? Selittäkää joku. Sitten mies alkoi selittämään että takavuosina häneltä mitattiin tippuri myös ja neurologo (!!!) tahtoi tehdä selkäydinpunktion koska epäili (!!!) Hiv:tä. Siis olenko minä tyhmä vai onko se mies idiootti?? HIV testataan verestä, sehän näkyy joka kudoksessakin, miksi ihmeessä sitä testattaisiin niin hankalalla menetelmällä ja miksi hitossa sitä testaisi neurologi??? Ja kuulemma oli väär positiivinen. Siis huijataanko minua? Se mies vaikutti niin fiksulta ja mukavalta, mutta nyt tuntuu että olen ollut puheissa mielipuolen kanssa. Onneksi ei menty sänkyyn!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan tiedä näistä jutuista enempää kuin minä? T ap

Vierailija
2/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä sen hivin pitäisi näkyä ihan verikokeesta.

Tippurista ei ole tietoa...googleta ym.

Mutta paras jatkaa matkaa jottei tule lisää yllätyksiä vaikka käyttäisi kondomia niin ainahan se voi mennä rikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tollanen tyyppi.

Toivottaa terkkari

Vierailija
4/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut vaik kerran klamydia :P

Kondomi toki suojaa hiveiltä ja tippureilta.

Vierailija
5/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka harmittaa kun muuten olis ollu kiva tyyppi ja hyvä lasten kanssa. Mutta ehkä en tahdo kuolla AIDSiin tmv. Todella outoa minusta koko homma. t ap

Vierailija
6/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV testataan verestä.

Vierailija
7/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta kuulostaa, mutta toisaalta taas, hän rehellisesti kertoi tuon kaiken, joten ehkä kannattaa ottaa ensin selvää vaikkapa lääkäriltä, mitä nuo kaikki tarkoittaa, ja vasta sitten päättää seurusteleeko vai ei.

Vierailija
8/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oisko kaverilla ollut kuppa hoitamattomana liian kauan ja edennyt neurosyfilikseksi. Se löytyy aivoselkäydinnesteestä punktiolla ja käsittääkseni ainakin se liqvor voi tartuttaa taudinl. Aiheuttaa neurologisia oireita yms. Kts googlaamalla. Taitaa olla aikamoinen pommi se mies - ehkä miettisin uudelleen! Pyydä saada nähdä joku dokumentti, on varmaan kuitenkin saanut sairaalasta jotain epikriisejä tms.. Näitkö miehen nykyiset labravastaukset vai kuulitko vain miehen tulkinnan siistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme